Розробка та впровадження CRM-систем,
автоматизація Вашого бізнесу

Оформіть заявку для подальшої консультації

Дотримання термінів

Дотримання термінів

Оцінка термінів виконання роботи та їх суворе дотримання.

Робота за етапами

Робота за етапами

Великі проекти розбиваємо на частини для координації поточних результатів.

Зворотній зв'язок

Зворотній зв'язок

Контроль та тестування після виконання кожного етапу роботи.

Підтримка проектів

Підтримка проектів

Ми підтримуватимемо наші проекти, коли потрібні будуть доопрацювання.

Проблеми, які можуть виникнути через відсутність автоматизованної системи управління

  • 1
    Відсутність єдиної клієнтської бази
    Компанія може втратити до 20% обсягів продажу, якщо не вестиме системну роботу із базою. А запис інформації на різних носіях, наприклад, блокноті чи стікері, може призвести до втрати контактних даних клієнтів.
  • 2
    Складність у відстеженні ефективності роботи працівників
    Рутинна та ручна робота може значно збільшити тимчасові витрати на її виконання працівниками підприємства.
  • 3
    Страждає виконавча дисципліна при усному дорученні
    Співробітник може забути про доручене завдання та запевняти, що нічого йому не говорили чи мова була зовсім про інше.
  • 4
    Важко оцінити, чому мало продажів та йдуть клієнти
    Часто не вдається з'ясувати, чому зриваються угоди та йдуть постійні клієнти. Така ситуація може повторюватися з місяця на місяць.
  • 5
    Слабка аналітика не дозволяє побачити "тонкощі" процесів
    Аналіз базових показників не дає всієї картини бізнес-процесів. А для більшого недостатньо навичок чи ресурсів.

Що таке CRM-система?


CRM (від англ. Customer Relationship Management) - це програма, призначена для автоматизації взаємодії з клієнтами, обліку та аналізу даних, систематизації бізнес-процесів у компанії.


Які виділяють види CRM:


За ступенем обробки інформації:
Операційні - характеризуються швидкістю обробки даних у процесі продажу або надання послуг клієнту.
Аналітичні - характеризуються своєю спрямованістю на аналіз даних як про самих клієнтів, так про підприємство цілком або його структурні відділи.
Колаборативні - представляють єдину систему, де спільно працюють замовник та виконавець.

Завдання, які допоможе вирішити використання CRM

  • 1
    Уся інформація про клієнтів зібрана в СRM
    Історія взаємин із тисячами клієнтів дозволить покращити взаємодія з ними, постійно тримаючи їх "теплими", інформуючи про майбутні акції та знижки. Формуватиметься лояльність клієнта шляхом персоналізації роботи із ним. Так само Ваша база клієнтів буде надійніше захищена від виводу, ніж якби вона зберігалася у форматі Excel.
  • 2
    Зростання продуктивність праці на 30%
    Економія часу за рахунок автоматизації, наприклад, система допоможе надіслати повідомлення клієнту в один клік, сформує пакет документів, проведе складні обчислення та виставить рахунок, що дозволить значно збільшити продуктивність праці працівників компанії.
  • 3
    CRM веде облік та контроль усіх поставлених завдань
    Система дозволяє відстежувати всі завдання та статус їх виконання, це дозволяє вчасно відреагувати на прострочені з них. Є можливість налаштувати систему повідомлень: виконавець одержуватиме повідомлення про поставлене нове завдання, а її автор про те, що її виконано.
  • 4
    Зростання ефективності системи продажів

    Одним із основних завдань CRM-системи є: залучення нових клієнтів, утримання існуючих, повернення втрачених, підвищення їхньої лояльності, збільшення обсягу продажу та суми середнього чека.

    Розбивка всього процесу продажу на окремі складові, його алгоритмізація дозволяють побачити чи виконує менеджер етапи продажу та інструкції, щоб кожен клієнт обслуговувався однаково. Також на основі статистики переходу лідів з одного етапу в інший можна судити про ефективність співробітників компанії на тому чи іншому відрізку системи продажів.

  • 5
    Правильні рішення на основі аналітичних даних
    Аналітичні звіти допоможуть об'єктивно оцінювати ситуацію та приймати правильні рішення. Воронка продажів, ефективність менеджерів, виконання KPI, облік каналів реклами, звіти про доходи та витрати, та багато іншого.

Результати впровадження:


Дані, опубліковані Європейським інститутом торгівлі, кажуть, що впровадження CRM призводить до наступних результатів:

  • - збільшується на 66% показник повторних покупок;
  • - зменшується втрата клієнтів на 77%;
  • - спостерігається зростання ефективності залучення нових покупців на 51%;
  • - знижується ймовірність того, що клієнти підуть після звільнення менеджерів, які з ними працювали, до 76%;
  • - зростає рентабельність продажів у різних сферах бізнесу від 28% до 64%.

Є питання?

Вкажіть їх у заявці та оперативно отримайте відповідь.

Портфоліо

CRM-проекти

Бухгалтерія "Eburo"

Обслуговування автомобілів

ТВЖ

Перевезення "Jet Logistic"

Клініка "Скут"

Кандидати

Центр мови "Каркуша"

Типографія

UltraKontakt

Філармонія

Центр реабілітаційних технологій

Профнастил