Правильно впроваджена CRM система дозволяє покращити роботу відділу продажів, побудувати якісну обробку звернень клієнтів та підвищити прибуток компанії. Однак для того щоб CRM працювала дійсно ефективно, необхідно, щоб вона була інтегрована з урахуванням усіх бізнес-процесів компанії. Як це правильно зробити читайте у цій статті.
Правильне управління та налаштування CRM системи для продажів дає можливість не тільки модернізувати всі бізнес-процеси та автоматизувати більшість завдань, що виконуються співробітниками, а й збільшити прибуток, який отримує компанія.
У цій статті ми розберемося як правильно має бути налаштована CRM програма для продажу, для того щоб вона дійсно позитивно впливала на обсяг прибутку, який отримує компанія.
Більшість власників бізнесу та керівників компаній вже чудово знайомі з тим, що собою являє система управління продажами CRM і тому добре розуміють, що це програмне забезпечення набагато ефективніше за різні таблиці та інші методики, які використовувалися до цього моменту в бізнесі.
Якщо ви ще не стикалися з подібними програмами і навіть не знаєте, що таке CRM у продажах простими словами, цей розділ спеціально для вас. У ньому ми розповімо, чому настав час впроваджувати це програмне забезпечення у ваш бізнес.
Вам необхідно впровадити у власний бізнес систему управління продажами з таких причин:
CRM система для відділу продажів, впроваджена в бізнес-процеси компанії, дозволяє керівнику швидко та ефективно вирішити три найважливіші глобальні завдання. До цих завдань належать:
1. Виконання автоматизації всіх процесів. Завдяки функціонуванню цього програмного забезпечення у власника компанії вдасться зняти більшу частину рутинних процесів із плечей своїх співробітників, особливо пов'язаних із документацією та логістикою. Крім того, найкращі CRM системи для продажу мають дуже зручний інтерфейс, завдяки чому в них присутні красиві, зрозумілі та зручні картки для створення бази даних клієнтів та багато інших можливостей.
Звернувшись до нашої компанії, ви зможете розробити CRM для продажів, яка повністю враховуватиме всі особливості вашого бізнесу. Таким чином, таке програмне забезпечення допомагатиме збільшувати продажі, причому більшість процесів проходитиме в автоматичному режимі без участі менеджерів.2. Підвищення швидкості та якості обробки заявок, що надходять від клієнтів. Можливість проведення інтеграції цієї програми з різними джерелами отримання заявок, наприклад, з сайтом компанії, електронною поштою або контактним номером телефону, дозволить виключити людський фактор та підвищити швидкість обробки кожного ліда.
Після впровадження системи управління продажами ви будете впевнені в тому, що менеджер не втратить листок з контактами клієнта, тому що всі дані про нього будуть зібрані в персональній картці, яка є у CRM. Також відкривши програму, керівник може в будь-який момент дізнатися, на якому саме етапі знаходиться угода, що його цікавить, і отримати максимально докладну аналітичну інформацію про кількість оброблених заявок, що надійшли.3. Наявність контролю над кожним співробітником. Після того як було впроваджено систему CRM для відділу продажів, ви зможете зробити роботу цього підрозділу максимально прозорою. Після впровадження цього програмного забезпечення ви чітко розумітимете, яку кількість продажів цього місяця вже виконав кожен менеджер і скільки йому залишилося до того, щоб виконати план.
Крім цього, ви зможете розуміти, хто зі співробітників найчастіше приймає та обробляє заявки, що надійшли від клієнтів, яких загальних помилок припускаються співробітники під час спілкування, а виконання інтеграції цієї системи з IP-телефонією дасть можливість проводити запис телефонних розмов. Наявність таких записів дозволить працювати над помилками та підвищувати ефективність функціонування відділу продажів.Перше, що необхідно зробити – це скласти опис усіх процесів та кроків, які виконують ваші співробітники під час укладання з клієнтом договору про співпрацю або продаж. Якщо в результаті ви отримали 10 або більше кроків, тоді необхідно скоротити цей список. В результаті у вас має вийти наступний алгоритм:
Створивши такий невеликий шаблон, власник бізнесу отримує діючу та ефективну воронку продажів, яку потім необхідно обговорити з керівниками відділу продажів та менеджерами, які найбільш ефективно працюють. Потім, як всі деталі воронки продажів були обговорені, можна провести її тестування, одночасно з цим найнявши в штат співробітника, який відстежуватиме реальний час по кожному з етапів воронки продажів.
Після того, як тестування воронки було проведено в реальних умовах, а також вдалося отримати картки з часом роботи з воронкою продажів кожного спеціаліста відділу продажів, необхідно виконати коригування робочих процесів, що проходять у цьому підрозділі компанії. Для того щоб виконати оптимізацію процесів, необхідно створити максимально докладний і жорсткий регламент, в якому буде присутня інформація про всі дії, враховуватиметься час їх виконання.
По завершенню оптимізації процесів необхідно скласти максимально ефективне технічне завдання, яке надасть неоціненну допомогу при розробці CRM-системи.
Для того щоб отримати максимально ефективну систему управління продажами, необхідно, щоб у ній був присутній певний функціонал, використання якого дасть можливість швидко та ефективно підняти кількість продажів, а також збільшити прибуток компанії.
Необхідно розуміти, що в управлінні компанії головним фактором є наявність контролю керівника над усіма процесами, що протікають у його бізнесі, і тому однією з головних функціональних можливостей CRM є контроль. Варто зазначити, що в сучасних системах управління продажів може бути більше 50 функцій, сьогодні ми розповімо про найважливіші з них:
Наявність у програми правильних налаштувань дає можливість оперативно та максимально ефективно організувати роботу фахівців, а також підвищувати рівень прибутку. Крім цього, використовуючи правильні налаштування, можна контролювати фахівців відділу продажів шляхом отримання різних звітів, а також мотивувати їх шляхом впровадження системи заохочень.
Далі ми розповімо про найважливіші налаштування, які повинні бути присутніми в будь-якій CRM-системі:
Для того щоб CRM дійсно підвищувала рівень продажів, необхідно щоб вона мала правильні та ефективні налаштування. Далі ми розглянемо часті помилки, яких припускаються власники бізнесу при впровадженні системи управління продажами:
Як вже зрозуміло з цієї статті, впровадження CRM-системи дозволяє власнику бізнесу вирішити такі важливі завдання:
Крім того, правильно та ефективно впроваджена система управління продажами дозволяє автоматизувати практично всі процеси, а також з різних кутів проаналізувати власний бізнес.