CRM для навчальних центрів, курсів та тренінгів

CRM навчальний центр

CRM для навчального центру

CRM-система для навчального центру зазвичай включає наступні компоненти:

«Довідник» із таблицею користувачів, у яких залежно від їхньої ролі різні доступи та права до інформації. Наприклад, власник може переглядати всі центри, директор - тільки свою філію, педагог - дані за своїми курсами та групами, клієнт бачить табель із курсом, на який записаний і не може його редагувати.

У довіднику також можна знайти таблиці з філіями, курсами, групами та індивідуальними заняттями, вихідними днями на рік для виведення в табель, статті доходів і витрат. Дані в ці таблиці можна додавати, редагувати та видаляти.

База клієнтів, з їх договорами та помісячними оплатами за курси. За кожним напрямком ведеться табель, де можна візуально побачити, хто з клієнтів прострочив платіж. Також можна розробити алгоритм, який вираховуватиме з якого числа почалося прострочення.

Розрахунок зарплат педагогів залежно від відвідувань учнів у табелі. Можливі різні варіанти, наприклад, залежно від кількості учнів, які відвідали заняття. Такий автоматичний підрахунок економить час співробітників у центрі порівняно з тим, який би робили вручну.

Звіти з доходів та витрат, прибутковості курсів та зарплат педагогів. Можна фільтрувати дані за різними статтями доходів і витрат за певний період. Побачити, які курси приносять найбільший прибуток. Скільки нараховано педагогу за місяць за всіма курсами або обраним у фільтрі.

Наш досвід. Нами розроблено різні варіації CRM-систем для навчальних центрів «з нуля» під конкретні завдання клієнта. Крім загальних характеристик, перерахованих вище, так само CRM включали чат з клієнтом, розклад занять на тиждень, генерацію в PDF договору про укладення контракту та акту оплати, воронку продажів для відстеження ефективності співробітників при роботі з лідами та загальної статистики переходів за ними.