Калькулятор послуг у CRM

Калькулятор розрахунку послуг

Калькулятор розрахунку вартості послуг у CRM – це потужний інструмент, що дозволяє менеджерам компанії дуже швидко виконувати розрахунок вартості послуг за найскладнішим алгоритмом. Про те, які ще переваги має калькулятор послуг, читайте у цій статті.

Калькулятор послуг для оперативного розрахунку вартості CRM

Впровадження CRM дозволяє не тільки налагодити роботу відділу продажів, якісно та швидко обробляти заявки від потенційних клієнтів, а й оперативно та максимально комфортно виконувати розрахунок вартості послуг за рахунок присутності у програмі спеціалізованого калькулятора.

Так, наприклад, використовуючи калькулятор розрахунку послуг, що є у CRM, кожен співробітник може оперативно розрахувати цінову планку послуг чи товарів, ведучи телефонну розмову з клієнтом. У зв'язку з тим, що калькулятор вартості послуг розташований безпосередньо в CRM, співробітнику не потрібно буде витрачати свій час на те, щоб знайти його на комп'ютері.



Чому вашому бізнесу необхідний калькулятор розрахунку вартості CRM?

Онлайн калькулятор послуг – це унікальна функціональна можливість CRM, яка дає можливість отримати повністю адаптований під потреби свого бізнесу калькулятор, що дозволяє спеціалістам відділу продажів швидко проводити розрахунок вартості товарів чи послуг, що надаються компанією.

Звертаючись до компанії, для того, щоб розробити CRM на замовлення, власник бізнесу може також розмістити в цьому програмному забезпеченні і калькулятор, в якому будуть присутні всі необхідні поля, а також заведені формули та коефіцієнти. Завдяки наявності полів та формул розрахунку менеджер отримує можливість швидко виконати розрахунок ціни, навіть у тому випадку, якщо вона залежить від великої кількості факторів, та озвучити її клієнту.



Яку інформацію може враховувати калькулятор розрахунку вартості?

У процесі розробки CRM розробник може врахувати всі побажання клієнта та створити калькулятор, який проводитиме розрахунок вартості товарів чи послуг на основі особливостей бізнесу клієнта. Так, наприклад, калькулятор може проводити розрахунок вартості товарів та послуг на підставі великої кількості найрізноманітніших факторів, таких як:

  • - тип матеріалів, які використовуються в процесі виробництва товару;
  • - собівартість продукції;
  • - терміновість виконання робіт;
  • - наявність у клієнта бонусів лояльності.

Окрім цього, калькулятор може бути налаштований таким чином, що буде в автоматичному режимі проставляти у комерційні пропозиції, договори або документи, що закривають угоду, вартість послуг і товарів, що замовляються клієнтом.



Поєднання калькулятора із конструктором документів

За бажанням клієнта, виконуючи розробку CRM-системи на замовлення, розробник може об'єднати функціонал калькулятора з розрахунку вартості послуг із конструктором документів. Використовуючи такий інструмент, власник бізнесу, а також його співробітники отримують можливість створювати шаблони документів для їх подальшого використання, в яких калькулятор автоматично проставлятиме всі необхідні значення вартості.

Завдяки наявності такої автоматизації компанія отримає можливість позбавити своїх співробітників рутинної роботи, пов'язаної з відправкою документації потенційним клієнтам і замовникам. Наприклад, за допомогою цього функціоналу, просто пересуваючи ліди по воронкі продажів, менеджер зможе надсилати клієнту комерційні пропозиції з актуальною ціною всіх товарів та послуг, виставляти рахунки, надсилати договори про співпрацю, а також документи, що закривають угоди.



>

Які переваги отримує власник бізнесу за допомогою калькулятора послуг?

  • - Відсутність помилок у процесі проведення навіть найскладніших розрахунків. Завдяки наявності такого калькулятора в CRM-системі керівник компанії отримує можливість знизити ризик помилок через людський фактор. При цьому все, що необхідно співробітнику компанії – це дізнатися у клієнта певні дані, а потім внести їх у калькулятор. Після того, як дані були внесені, калькулятор CRM автоматично виконає прорахунок.
  • - Підвищення лояльності клієнтів. За рахунок того, що клієнти матимуть можливість оперативно отримувати розрахунок необхідної їм вартості товарів та послуг, вони почнуть більш лояльно ставитися до компанії. Так, наприклад, користуючись калькулятором, менеджери компанії зможуть вказувати точну вартість товарів та послуг безпосередньо під час першої ознайомчої розмови з клієнтом.
  • - Економія часу. Завдяки можливості автоматизації калькулятора та інтеграції його з конструктором документів, співробітники зможуть всього в кілька натискань мишею складати комерційні пропозиції, договори та документи, що закривають угоду.
  • - Наявність гнучких налаштувань, адаптованих під бізнес клієнта. Створюючи CRM, розробник врахує всі потреби та побажання клієнта і створить калькулятор, який матиме максимальну функціональність, а також повну адаптацію під бізнес замовника. При цьому калькулятор дозволить оперативно розраховувати вартість товарів та послуг, навіть у тому випадку, якщо для цього необхідно використати найскладніші алгоритми.