Інтеграція CRM-системи із сайтом компанії

CRM та сайт компанії

Інтеграція CRM-системи з офіційним сайтом компанії дозволяє отримати якісний та ефективний інструмент обробки заявок та звернень, що надходять із веб-ресурсу. Які переваги має така інтеграція, ви можете прочитати у цій статті.

Для чого потрібно інтегрувати CRM із сайтом?

Досить часто власник бізнесу, запускаючи офіційний сайт своєї компанії у світовому глобальному павутинні, сподівається, що наявність цього ресурсу дозволить не лише підвищити рівень продажів, а й завоювати нові ринки збуту, розташовані в інших регіонах. Щоб сайт почав стабільно приносити заявки від нових клієнтів, з ним необхідно постійно працювати, а також виконати впровадження CRM.

У цій статті ми розповімо читачам для чого кожному власнику бізнесу, який отримує більшу частину заявок та звернень клієнтів зі світової глобальної мережі, потрібна інтеграція сайту з CRM системою.



Чому така важлива інтеграція CRM із сайтом?

Впровадження CRM-системи у відділ продажів чи роботу компанії дозволяє керівнику провести автоматизацію більшості рутинних процесів, що протікають усередині підрозділу чи компанії. Крім того, впровадження CRM дозволяє розробити та використовувати єдині стандарти для роботи фахівців, а також контролювати, наскільки їх дотримуються співробітники.

Так, наприклад, якщо комерційна структура має власний сайт, відвідуваний користувачами та потенційними клієнтами, то в цьому випадку виконання інтеграції з CRM дозволяє підвищити якість обробки заявок, що надійшли з сайту.

Крім того, використовуючи це програмне забезпечення, керівник отримує можливість відстежувати оперативність, якість та швидкість обробки заявок та покупок із сайту своїми співробітниками. Не можна не відзначити і того факту, що інтеграція CRM із сайтом дозволить розширити клієнтську базу, оскільки програма автоматично оброблятиме кожне звернення клієнта, що надійшло з сайту, і додаватиме його до клієнтської бази даних компанії. Крім цього, заявка, що надійшла від клієнта, миттєво передається менеджеру CRM, щоб він швидко виконав її обробку.



Інтеграція сайту з CRM системою – підвищення якості зворотного зв'язку з клієнтом

Після інтеграції сайту з CRM системою це програмне забезпечення працює з веб-ресурсом за наступним алгоритмом дій:

  • 1. На офіційному сайті потенційний клієнт заповнює форму зворотного зв'язку, в якій обов'язково вказує свої контактні дані (ПІБ, електронну пошту та контактний номер телефону).
  • 2. Заявка оперативно надходить до системи CRM, яка створює персональну картку клієнта.
  • 3. Після того, як у клієнтській базі створюється персональна картка покупця або замовника, програма автоматично ставить перед одним із фахівців відділу продажів завдання зв'язатися з клієнтом за вказаними контактними даними.
  • 4. Розмова менеджера з клієнтом або їхнє листування буде автоматично збережено в персональній картці замовника.
  • 5. У разі потреби система автоматично надішле клієнту комерційну пропозицію, виставить рахунок на оплату послуг або документи, що закривають угоду.

Окрім вищезазначеного, у разі потреби розробник, за бажанням клієнта, виконуючи створення CRM системи на замовлення, може додати до цієї програми функціонал, що дозволяє власнику розуміти, які саме сторінки сайту, товари чи послуги переглядав клієнт, перед тим як заповнити форму зворотнього зв'язку. Отримавши таку докладну інформацію, менеджеру потрібно буде лише оперативно зв'язатися з клієнтом і за рахунок комунікабельності та використання скриптів продажів перевести замовника з розряду «теплих» до «гарячих».



Які засоби комунікації можуть бути інтегровані на сайт із CRM-системою?

За бажанням клієнта, який вирішив розробити CRM під потреби власного бізнесу, розробник може запропонувати такі функції підвищення якості обробки заявок, що надходять з офіційного сайту компанії:

  • - Поштовий трекер. Поштовий трекер може розміщуватися безпосередньо на офіційному сайті компанії. Після розміщення на сайті такого трекера клієнти отримують можливість прямо із сайту, не відкриваючи свого поштового сервісу, надсилати листи на офіційну пошту компанії. Всі надіслані листи будуть оброблятися системою CRM, а листування менеджера з клієнтом зберігатиметься в персональній картці останнього.
  • - Розміщення на сайті онлайн-чату. Наявність на сайті онлайн-чату дозволяє клієнтам задавати питання менеджерам компанії, що їх цікавлять, прямо з будь-якої сторінки ресурсу і отримувати від співробітників оперативну консультативну допомогу. Кожне повідомлення, написане клієнтом через чат, миттєво потраплятиме до CRM, яка автоматично призначить відповідального за обробку цього звернення спеціаліста.
  • - Форма зворотнього зв'язку. За допомогою форми зворотного зв'язку, яка є на сторінці сайту, потенційний клієнт може замовити зворотний дзвінок, а також отримати необхідну йому консультативну допомогу. Окрім збільшення кількості заявок, форма зворотного зв'язку також сприяє розширенню клієнтської бази, оскільки для надсилання повідомлення потенційному клієнту необхідно буде вказати ряд важливих даних, таких як ПІБ, контактний номер телефону та електронну пошту.
  • - Функція здійснення дзвінка. Для тих клієнтів, хто звик спілкуватися та ставити питання по телефону, інтеграція CRM системи з сайтом дозволить розмістити віджет телефонії, що дозволяє дзвонити на офіційний телефон компанії безпосередньо з сайту. При цьому всі дзвінки, що надійшли через цей віджет, будуть оброблятися системою, записуватись та зберігатись у персональній картці клієнта.


Чотири важливі переваги, які отримує компанія, виконавши інтеграцію сайту з CRM системою

  • - Налаштування автоматичного отримання заявок. Після того, як інтеграція буде виконана, CRM при надходженні нового звернення автоматично створюватиме новий контакт, призначить відповідального співробітника і поставить йому завдання зв'язатися з потенційним клієнтом.
  • - Отримане звернення відразу потрапляє в обробку. Налаштувавши функціонал цієї програми лише один раз, програмне забезпечення в автоматичному режимі оброблятиме нові заявки, не залучаючи до цього рутинного процесу співробітників компанії.
  • - Наявність контролю за якістю обробки звернень, що надійшли з сайту. Після проведення такої інтеграції керівник отримує можливість не тільки дізнаватися, яка кількість заявок надійшла з сайту за певний відрізок часу, а й наскільки якісно вони були оброблені співробітниками відділу продажів.
  • - Отримання лише найдостовірнішої інформації. Якщо клієнт проводить зміну власних персональних даних в особистому кабінеті на сайті, CRM автоматично змінює інформацію в картці замовника. Таким чином, компанія постійно матиме найактуальніші та правдивіші відомості про своїх замовників та потенційних покупців.