Автоматичне відправлення СМС-повідомлень із CRM-системи

Розсилка SMS із CRM-системи

Розсилка SMS – це важливий маркетинговий інструмент, що дозволяє отримати ефективний канал повторного продажу, а також підвищити лояльність клієнтів. Про те, як ефективно використовувати сервіс SMS-розсилок, інтегруючи його з CRM, читайте у цій статті.

Чому дуже важливо інтегрувати CRM-систему із сервісом розсилок SMS-повідомлень?

Як показують маркетингові дослідження, розсилка SMS-повідомлень дозволяє компаніям збільшити власний середній чек на 20%, а також знижувати кількість відмов клієнтів від товарів та послуг на 25–30%. При цьому для того, щоб SMS розсилки для бізнесу працювали максимально ефективно, необхідно не тільки правильно опрацювати маркетингову стратегію, а й провести інтеграцію сервісу розсилки повідомлень із CRM-системою.

У цій статті ми розповімо нашим читачам, чому необхідно виконати впровадження CRM-системи у роботу відділу продажів та інтегрувати з нею сервіс SMS розсилок.



Інтеграція CRM із сервісом SMS розсилок дозволяє економити рекламний бюджет

Плануючи проведення рекламних кампаній або підвищення рівня продажів у світовому глобальному павутинні, необхідно розуміти, що на сьогоднішній день вартість відправки одного SMS-повідомлення клієнту за допомогою спеціалізованих сервісів набагато нижча за клік за оголошенням, розміщеним у вигляді контекстної реклами.

Окрім цього, масове розсилання SMS дозволяє проводити якісне та швидке таргетування цільової аудиторії, що сприяє збільшенню конверсії, підвищує рівень продажів і при цьому дозволяє економити рекламний бюджет.

Не можна не відзначити і того факту, що SMS розсилки клієнтам дозволяють підвищити рівень лояльності, оскільки отримання повідомлень із новими акціями, товарами та послугами досить позитивно сприймаються замовниками та покупцями.

Крім того, використовуючи такі розсилки, ви отримаєте можливість гарантовано оповіщати своїх клієнтів про нові акції, знижки або товари, що з'явилися та цікаві покупцеві. При цьому надійність цього каналу зв'язку така, що клієнт на 100% побачить всю відправлену компанією інформацію.



Інтеграція SMS розсилок у CRM дозволяє автоматизувати більшість процесів

Розсилка SMS повідомлень, що інтегрована в CRM-системи, дозволяє створити та налаштувати під потреби свого бізнесу автоматичну систему комунікації з постійними клієнтами та замовниками. При цьому для того, щоб ця система почала функціонувати, керівнику компанії або розробнику, який виконував створення CRM-системи, потрібно лише один раз налаштувати автоматичні сценарії та шаблони, після чого програмне забезпечення самостійно виконуватиме відправлення повідомлень певній групі клієнтів.

Наприклад, ви є власником інтернет-магазину, 80% ваших покупців забирають куплені на сайті товари за допомогою самовивезення, відвідуючи один із пунктів видачі вашої комерційної структури. Раніше для того, щоб клієнт приїхав забрати куплений на сайті товар, йому дзвонив фахівець вашої компанії і говорив про те, що товар вже прибув на пункт видачі.

При цьому частина клієнтів просто не чекала дзвінка від співробітників компанії, оскільки менеджер міг забути зателефонувати або не звертав уваги, що куплений товар вже прибув на пункт видачі. Крім цього, далеко не кожен клієнт був готовий забрати куплений товар відразу після дзвінка вашого співробітника, через що у вашої компанії виникали такі проблеми:

  • - низка клієнтів забула викупити товар, через що він повертався назад на склад інтернет-магазину, і компанія зазнавала збитків, пов'язаних з логістикою;
  • - деякі покупці забували адреси пунктів видачі, через що по кілька разів зв'язувалися з фахівцем, що телефонував, у зв'язку з чим відбувалося зниження їх рівня лояльності до вашого магазину.

Вирішивши виправити ситуацію, було ухвалено рішення впровадити в роботу компанії SMS розсилки клієнтам, а також інтегрувати їх із CRM-системою. В результаті такого рішення всі покупці, які придбали товар, почали отримувати два повідомлення на свій телефон.

Перше повідомлення надсилалося клієнту після того, як у CRM з'являлася інформація про купівлю на сайті інтернет-магазину. У цьому повідомленні клієнту надходила докладна інформація про куплений товар. У другому повідомленні програма надсилала клієнту інформацію про прибуття купленого ним товару на пункт видачі з адресою, де можна отримати товар, годинами роботи, трек-номером товару, а також телефоном служби підтримки.



Чому кожній компанії варто задуматися про інтеграцію CRM із сервісами надсилання SMS-повідомлень?

  • 1. Інтеграція CRM систем із розсилками SMS дозволить знизити рівень додаткових фінансових витрат, а також дасть можливість підвищити лояльність клієнтів.
  • 2. Щоб не нести додаткові фінансові витрати, необхідно уважно стежити за кількістю символів у кожному повідомленні, що дозволить надсилати інформативні тексти клієнтам за мінімальною ціновою планкою.
  • 3. Завдяки високій надійності каналу зв'язку всі ваші клієнти отримуватимуть надіслану їм інформацію.


Які переваги має інтеграція CRM із сервісом відправки SMS-повідомлень?

  • - Суттєва економія часу. Завдяки наявності автоматизації та високого функціоналу CRM ви отримаєте можливість виконувати надсилання повідомлень клієнтам в автоматичному режимі, налаштувавши для цього сценарії.
  • - Відсутність помилок. Після інтеграції з сервісом ви можете не побоюватися того, що ваші співробітники забули надіслати інформацію клієнту або припустилися в тексті якихось помилок. Таким чином, клієнти будуть своєчасно отримувати повідомлення, що містять актуальну та достовірну інформацію, що одразу позначиться на підвищенні лояльності замовників до вашої компанії.
  • - Можливість персоналізувати повідомлення. Завдяки наявності інтеграції сервісів ваша компанія отримає можливість звертатися до кожного клієнта на його ім'я.
  • - Функція постановки завдань співробітникам. У разі наявності CRM ви зможете ставити кожному зі своїх фахівців важливі завдання та відстежувати швидкість та якість їх виконання. Завдяки такому підходу ви можете бути впевнені в тому, що співробітник не забуде про нову угоду або зустріч, оскільки програма надішле йому повідомлення на мобільний телефон.