Фінансовий облік у CRM-системі

Система управління фінансами у CRM

Впровадження CRM-системи в роботу бізнесу допомагає не лише налагодити та оптимізувати всі бізнес-процеси, а й отримати максимально ефективне управління фінансами компанії. Так, використовуючи функцію управління фінансами в CRM, керівник отримує потужний аналітичний інструмент, що дозволяє проводити облік фінансових справ компанії. Про те, які можливості дає ця функція, читайте в цій статті.

CRM – повний облік усіх доходів, витрат та прибутку компанії

Впровадження CRM у бізнес-процеси компанії дозволить керівнику оперативно отримувати найбільш важливу інформацію про фінанси, витрати та доходи компанії. При цьому керівнику не потрібно буде вимагати необхідну йому інформацію у бухгалтерії, оскільки вона буде доступна в режимі реального часу в CRM. А для її отримання потрібно зробити лише кілька натискань мишею.



Чому вашій компанії необхідно впровадити CRM для отримання звітів про фінанси?

Не секрет, що впровадження CRM у бізнес дозволяє керівнику компанії автоматизувати багато процесів, що протікають усередині компанії. Так, наприклад, наявність CRM дозволить керівнику, зробивши всього кілька натискань мишею, отримати максимально докладну та об'єктивну інформацію про фінансовий стан компанії, її прибутки за певний відрізок часу, кількість виконаних продажів та понесені фінансові витрати.

При цьому завдяки своїй функціональності та наявності гнучкої системи налаштувань керівник може отримати найбільш докладну інформацію у вигляді графіків або діаграм, що дозволяє спростити знайомство з цими даними. При появі нового продажу або під час укладання нового договору програма автоматично без участі менеджера проводитиме зміну даних, а також інформуватиме керівника про надходження нового договору.



Які можливості надає власнику бізнесу функція «фінанси CRM»?

  • 1. Широкий спектр аналітичних можливостей. Вирішивши замовити розробку CRM із функцією проведення фінансової аналітики, керівник отримує можливість максимально докладно аналізувати фінансовий стан свого бізнесу. Знайомлячись із зручними та зрозумілими діаграмами та графіками, він зможе отримати інформацію, який саме з товарів, що продаються, користується найбільшою популярністю у покупців, яку кількість прибутку за тиждень, день чи місяць отримала компанія, з яких джерел надходили найбільш дорогі замовлення. При цьому завдяки простоті, функціональності та зручності використання CRM дозволить швидко знайомитися з важливою фінансовою інформацією, не витрачаючи на цей процес багато часу.
  • 2. Отримання інформації за середньою вартістю чека. Важливою особливістю управління фінансами в CRM-системі є можливість отримання інформації про середній чек за певний час, наприклад, за один день, тиждень, місяць або декаду. Наявність такої інформації дозволить керівнику чітко розуміти, який ліміт за заявками та угодами необхідно поставити менеджерам відділу продажів, щоб компанія могла отримувати певний рівень щомісячного прибутку. Окрім цього, можливість отримання такої важливої ​​інформації дозволяє керівництву ставити перед підлеглими глобальні завдання, які позитивно впливатимуть на розвиток компанії.
  • 3. Можливість прораховувати витрати компанії. Проведення розрахунків витрат компанії також допомагає керівнику оптимізувати бізнес-процеси, роблячи роботу комерційної організації більш ефективною та якісною. Крім того, завдяки отриманню такої інформації керівник або власник бізнесу зможе виключати непотрібні витрати, наприклад шляхом перерозподілу рекламних бюджетів і пошуку нових джерел трафіку.
  • 4. Інформація щодо боргів з боку замовників та клієнтів. Впровадження CRM у відділ продажів також дозволить отримувати інформацію про наявність боргів від клієнтів, які уклали договір про співпрацю, але не виконали переказ грошей. Наявність такої інформації дозволить співробітникам оперативно реагувати на неї та обдзвонювати боржників, домагаючись від них переказів за укладеними договорами.
  • 5. Підвищення економії на рекламних бюджетах. Для того щоб підвищити рівень доходів компанії, керівнику необхідно чітко розуміти, яке саме джерело трафіку є найбільш ефективним, а яке тільки витрачає кошти, не даючи будь-якого ефекту. І отримати таку важливу інформацію можна, використовуючи фінансові можливості CRM, виявляючи найперспективніші засоби отримання заявок.
  • 6. Інформація про стан кожного з рахунків компанії. Використовуючи можливості CRM системи, керівник зможе швидко отримувати інформацію про наявність коштів на банківських рахунках. Причому CRM дозволить отримувати всю потрібну інформацію, не відвідуючи інтернет-банкінг чи офіс фінансової структури.