CRM для друкарні
CRM-система для друкарні складається з наступних розділів:
Розділ «Замовлення», де з різних таблиць бази даних формуються складові кожного замовлення окремо. Наприклад, типи друку можуть бути додані у довідниках, і при кожному створенні нового замовлення буде вибір за ними. У кожному замовлення видно платежі, і в таблиці з ними можна фільтрувати за статусом оплати: сплачено повністю, частково або взагалі не оплачено.
База клієнтів, додавання, редагування та видалення їх. Передбачений пошук за ними, фільтрація та експорт у Excel. За таким же принципом працюють розділи «Постачальники» та «Підрядники».
Звіти «Фінанси», «Каса», «Витрати» та інші аналітичні дані. У першому звіті можна переглянути борг клієнтів, зовнішній борг, прибуток компанії. "Каса" дозволяє побачити баланс на різних рахунках компанії. Третій звіт складається на основі статей витрат із довідників, з можливістю фільтрації за період та видом касового обслуговування.
Онлайн калькулятори для розрахунку вартості замовлення допомагають оперативно порахувати вартість замовлення, дані для такого розрахунку можуть бути попередньо збережені у CRM-системі у вигляді цін та коефіцієнтів.
Розділ «Користувачі» з можливістю додати, редагувати та видалити співробітника. Передбачено розмежування прав щодо ролей.
Наш досвід. Розроблено дві CRM-системи для друкарень. Суть першої полягала у збереженні різних видів замовлень. Кожне замовлення розраховувалося за певною формулою, дані для розрахунків деяких видів зберігалися в «Довідниках» у матричному вигляді (наприклад, враховувався формат та тираж від і до). Другий проект передбачав 5 ролей користувачів: адміністратор, менеджер, друкар, дизайнер та водій. Було реалізовано розділ «Завдання», частину завдань для дизайнера та водія можна було поставити всередині кожного замовлення. Кожне завдання має термін і статус виконання і підлягає контролю над виконанням з боку її творця.