Інтерактивний CRM-календар: онлайн-записи клієнтів на послуги за допомогою CRM

Записи у CRM

CRM з функцією запису клієнтів – це потужний та важливий інструмент для компаній та комерційних структур, що працюють у сфері надання послуг. Що є функцією запису клієнтів у CRM, ми розповімо в цій статті.

Функція онлайн-запису та розкладу роботи в CRM-системах

Впровадження CRM дозволяє керівнику побудувати максимально ефективний процес роботи в компанії, підвищити взаємодію між підрозділами, наприклад, між відділом продажу та маркетингу. Крім цього, звернувшись до розробника та вирішивши замовити розробку CRM-системи, власник бізнесу може отримати програму, яка буде налаштована під особливості роботи компанії, наприклад, дозволяти відслідковувати ефективність роботи кожного співробітника, ставити кожному спеціалісту завдання та доручення, а також використовувати функції онлайн-запису клієнтів.

У цій статті ми розповімо читачам, що є функцією онлайн-запису в CRM і для вирішення яких завдань та проектів цей функціонал може використовуватися власниками бізнесу.



Що таке функція CRM онлайн запису?

За бажанням клієнта, який вирішив розробити CRM-систему під потреби свого бізнесу, розробник може додати до цього програмного забезпечення низку важливих функціональних можливостей. Так, наприклад, у разі потреби до програми може бути доданий інтерактивний календар, який дозволить клієнтам та потенційним замовникам записуватись на різні групові чи персоналізовані послуги.

Причому календар дозволятиме робити записи клієнтам тільки в години роботи компанії і в той час, коли один із співробітників фірми буде готовий прийняти клієнта. Особливо цікавий такий функціонал буде компаніям, які проводять різні онлайн або офлайн семінари, курси, тренінги, а також надають різні споживчі послуги, у тому числі й у галузі косметології та краси.



Як працює функція онлайн-запису в CRM?

Не секрет, що більшість компаній, що працюють у сфері послуг та не мають CRM у відділі продажів, отримуючи заявку від клієнта за контактним номером телефону, вносять її до спеціалізованого онлайн або звичайного паперового журналу.

Така система запису часто призводить до того, що менеджери досить часто плутають дати, забувають у потрібний час зв'язатися з клієнтами, що стає причиною зниження лояльності клієнтів. Крім цього, наявність важливої ​​інформації у такому вигляді знижує ефективність доставки товарів, а також не дозволяє керівникам відстежувати ефективність надання послуг та якість роботи як одного спеціаліста, так і цілого підрозділу у структурі компанії.

Впровадження компанією CRM-системи, що має функціонал для онлайн-записів, дозволяє отримати потужний інструмент, який спрощує і робить більш ефективною роботу адміністраторів. Адже наявність цього інструменту дозволяє спростити взаємодію між клієнтами компанії та її співробітниками. Використовуючи функцію онлайн-запису, потенційні клієнти отримують можливість записуватися на необхідні послуги без відвідування офісу компанії, використовуючи для цього комп'ютер, телефон або ноутбук, підключений до інтернету та відвідавши офіційний сайт компанії або її лендинг.



Як працює функція онлайн-запису в CRM?

Кожен клієнт, який відвідав сайт або лендинг компанії, використовуючи розміщений на ньому інтерактивний календар, може вибрати найзручніший для себе час і записатися на отримання послуг у компанії. При цьому календар показуватиме клієнтові інформацію про вільний час фахівців, коли замовник може дійсно отримати необхідні йому послуги.

Після того як запис буде зроблено, CRM-система заборонить запис у цей день до завантаженого роботою фахівця, причому варто зазначити, що інформація про всі зміни миттєво змінюватиметься як у календарі CRM, так і безпосередньо на сайті компанії.

Після того як клієнт зробить запис, інформацію про це буде в автоматичному режимі додано до його персональної картки в системі, а фахівцю на електронну пошту або телефон буде надіслано інформацію про нового клієнта. Крім цього, інформація про нового клієнта та час отримання ним послуг надійде і адміністратору.

У разі наявності інтеграції CRM-системи з електронною поштою або IP телефонією менеджери отримують можливість робити записи на отримання послуг клієнтів, які зателефонували за контактним номером телефону або надіслали лист на пошту. Як і в попередньому випадку, після прийняття дзвінка та ведення менеджером нового запису клієнта, інформація про це буде надіслана відповідальному фахівцю компанії, на прийом до якого планує потрапити клієнт.



Які переваги має CRM із функцією онлайн-запису?

  • - Сервіс дозволяє клієнтам записуватись на отримання необхідних послуг без відвідування офісу, використовуючи свій комп'ютер, ноутбук або смартфон з доступом до світової глобальної мережі.
  • - Після запису система автоматично переносить інформацію до картки клієнта, а також надсилає оповіщення про нову заявку менеджеру, відповідальному спеціалісту та адміністратору.
  • - Спрощується робота адміністратора, оскільки він може переглядати всю необхідну йому інформацію в режимі реального часу.
  • - Отримуючи заявки з різних джерел трафіку, система не тільки проводить обробку цієї інформації, але й формує на її основі єдину клієнтську базу.
  • - CRM дозволяє керівництву отримувати різні аналітичні викладки щодо ефективності та якості різних джерел трафіку, щодо роботи співробітників та частоті звернень клієнтів.