Оформіть заявку для подальшої консультації
Оцінка термінів виконання роботи та їх суворе дотримання.
Великі проекти розбиваємо на частини для координації поточних результатів.
Контроль та тестування після виконання кожного етапу роботи.
Ми підтримуватимемо наші проекти, коли потрібні будуть доопрацювання.
CRM (від англ. Customer Relationship Management) - це програма, призначена для автоматизації взаємодії з клієнтами, обліку та аналізу даних, систематизації бізнес-процесів у компанії.
За ступенем обробки інформації:
Операційні - характеризуються швидкістю обробки даних у процесі продажу або
надання послуг клієнту.
Аналітичні - характеризуються своєю спрямованістю на аналіз даних як про самих
клієнтів, так про підприємство цілком або його структурні відділи.
Колаборативні - представляють єдину систему, де спільно працюють
замовник та виконавець.
Одним із основних завдань CRM-системи є: залучення нових клієнтів, утримання існуючих, повернення втрачених, підвищення їхньої лояльності, збільшення обсягу продажу та суми середнього чека.
Розбивка всього процесу продажу на окремі складові, його алгоритмізація дозволяють побачити чи виконує менеджер етапи продажу та інструкції, щоб кожен клієнт обслуговувався однаково. Також на основі статистики переходу лідів з одного етапу в інший можна судити про ефективність співробітників компанії на тому чи іншому відрізку системи продажів.
Дані, опубліковані Європейським інститутом торгівлі, кажуть, що впровадження CRM призводить до наступних результатів:
Вкажіть їх у заявці та оперативно отримайте відповідь.
Бухгалтерія "Eburo"
Обслуговування автомобілів
ТВЖ
Перевезення "Jet Logistic"
Клініка "Скут"
Кандидати
Центр мови "Каркуша"
Типографія
UltraKontakt
Філармонія
Центр реабілітаційних технологій
Профнастил