Інтеграція CRM-системи через API дозволяє створити потужний інструмент просування бізнесу, а також підвищення лояльності клієнтів. Про те, які можливості ви можете отримати за рахунок інтеграції CRM через API, читайте в цій статті.
API – це спеціалізований інтерфейс для програмування, що дозволяє створювати, керувати та редагувати дані, а також проводити інтеграцію програмного забезпечення з різними сервісами. Сучасні CRM-системи, створені розробниками під потреби бізнесу клієнта, містять не лише корисний функціонал, а й можуть інтегруватися через API з такими додатками.
Інтеграція CRM через API з сервісами та додатками дозволяє компанії отримати потужний інструмент, що дозволяє ефективно вирішувати питання та проблеми свого бізнесу.
Інтеграція CRM-системи через API з різними ресурсами та сервісами – це чудова можливість оперативно розширити функціональні можливості цього програмного забезпечення, зробивши його більш зручним для роботи працівників компанії. Так, наприклад, завдяки API керівник може розширити фінансові можливості CRM-системи та дізнаватися про витрати, доходи та дебіторську заборгованість контрагентів прямо у програмі.
Інтеграція CRM-системи через API з електронною поштою дозволяє програмі збирати, систематизувати та каталогізувати всі листи, що прийшли на електронний поштовий ящик компанії. Після того, як було виконано інтеграцію CRM, співробітники відділу продажів отримують можливість обробляти всі листи безпосередньо у програмному забезпеченні, що дозволяє упростити робочий процес.
Крім того, виконавши інтеграцію CRM-системи через API з поштою, керівник може знизити ризик втрати листів, а також підвищити швидкість відповіді кожному клієнту. Також після надходження листа від нового клієнта на нього буде створюватись персональна картка, до якої потім вноситиметься вся історія спілкування з менеджерами. Наявність такого підходу дозволить якісно покращити комунікацію з клієнтами та розуміти їхні потреби та бажання.
Інтеграція CRM-системи з IP-телефонією за допомогою API дозволяє автоматизувати прийом дзвінків від клієнтів. Усі дзвінки, що надходять на контактний номер телефону компанії, будуть надходити та прийматися фахівцями безпосередньо у CRM.
Завдяки цьому на кожного клієнта, який зателефонував за контактним номером телефону компанії, автоматично буде створюватись картка у клієнтській базі даних, розташованій у програмі. Також усі його дзвінки записуватимуться та зберігатимуться в цій персональній картці, при цьому кожен менеджер та керівник зможе у будь-яку годину прослухати ці дзвінки. Наявність такої можливості дозволяє керівнику отримати такі важливі переваги:
Інтеграція CRM-системи із сайтом, лендингом або односторінником за допомогою API дозволяє компанії використовувати велику кількість можливостей, розширюючи власні ринки збуту без відкриття філій в інших містах, отримуючи заявки від потенційних клієнтів, а також виконуючи продаж товарів безпосередньо за допомогою власного сайту.
Також для підвищення лояльності потенційних клієнтів і збільшення кількості заявок, що надходять, власник бізнесу на своєму сайті може розміщувати різні форми зворотного зв'язку. Використовуючи дані форми, клієнт зможе подавати заявку на отримання послуг чи купівлю товарів та залишати всі необхідні контактні дані. Після надсилання заявки за допомогою зворотного зв'язку, заявку буде отримано CRM, яка внесе дані клієнта до бази даних, а також призначить відповідального фахівця з її обробки.
Інтеграція CRM із сервісом розсилки повідомлень дозволить надсилати клієнтам важливі SMS та переконуватись у тому, що вони дійсно дійшли до адресата. Використовуючи можливості сервісу SMS-розсилок, компанія може сповіщати своїх клієнтів про початок нових акцій, появу нових товарів та послуг, знижки на певну продукцію, а також інформувати про доставку купленого замовником товару.
Також сервіс розсилок повідомлень дозволяє надсилати важливі повідомлення про поставлені завдання, про необхідність зв'язатися з клієнтами менеджерам компанії, що дозволяє підвищити ефективність їх роботи.