CRM для агентства із нерухомості
CRM-система для агентства нерухомості складається з наступних розділів:
«Співробітники» компанії з різними ролями: менеджери та агенти. Перші бачать всю інформацію у системі, призначають відповідальних агентів за об'єкт нерухомості. Агенти можуть редагувати дані про свої об'єкти, прикріплювати фотографії та документи.
«Орендодавці/Продавці» - дані про людей, компаній, які надають послуги оренди або продають свою нерухомість. Один орендодавець може мати кілька таких об'єктів.
«Об'єкти нерухомості» – вони можуть бути розділені на різні категорії для їх фільтрації та зручності пошуку в системі. Такими категоріями можуть бути: регіон, місто та район, житлове або комерційне приміщення, тип послуги (продаж, повна здача в оренду або часткова), кількість кімнат та вартість оренди. Сам об'єкт, крім зазначених даних, зазвичай включає ще такі: адреса, площа, рік побудови будинку, поверх, опис про стан, знімки приміщень і документи.
Орендатори/Покупці - база даних клієнтів, які бажають орендувати або купити нерухомість і раніше зверталися до фірми для її пошуку. Наприклад, якщо підбирається квартира для оренди, то записується вік та стать клієнта, кількість осіб, чи є діти, чи є домашні тварини, і на яку суму орендної плати він розраховує. Залежно від такого запиту клієнта система автоматично підбере відповідні для нього варіанти з житлом.