CRM для автосервісу
CRM для автосервісу складається з:
Розділу «Співробітники», де додаються, редагуються та видаляються облікові записи працівників, які управляють CRM.
У розділі Клієнти - дані клієнтів, які зареєструвалися для того, щоб записатися на послуги, що надаються.
Розділ «Послуги» містить перелік послуг із вартістю та часом на її виконання.
Довідник із автомобілів містить підрозділи «Марка» та «Модель», при записі клієнт обирає дані з цих двох підрозділів і вносить технічні характеристики своєї машини. Кожен клієнт може мати кілька машин, і під час запису він вказує одну з них.
Розділ «Розклад» – клієнт обирає послуги, при цьому автоматично відбувається калькуляція загальної вартості та часу, який знадобиться на роботу. Потім дивиться розклад на відповідне число, і якщо є вільний час – система переводить його у вікно оплати, після якого створюється запис у базі даних CRM.
Наш досвід. Розроблено міні CRM для СТО із реєстрацією клієнтів у системі та записом онлайн, оплата здійснювалася за допомогою платіжної системи Яндекс.Money.