CRM для бухгалтерії
CRM для бухгалтерії складається з:
Розділу «Співробітники», де додаються, редагуються та видаляються облікові записи працівників бухгалтерської служби, які управляють CRM.
У розділі «Клієнти», вносяться компанії зі своїми характеристиками, формою власності, системою оподаткування, відповідальними особами та їх контактними даними. Залежно від оподаткування та якщо компанія оплачує послуги – вона доступна у розділі Звіти за період. Будь-яка зміна логується, і видно, хто вносив корективи при наведенні на відповідне поле із даними.
Представники компаній можуть також підключити для себе послуги «Консультації» та «Завдання». У розділі Консультації клієнт створюється тикет, і співробітники компанії дають на нього відповідь, передбачено прикріплення файлів. У розділі Завдання створюється завдання або всередині бухгалтерської компанії, або клієнт ставить завдання її співробітникам, передбачено відстеження статусу її виконання з повідомленнями, також можна прикріпити файли до неї.
Розділ «Оплати» – можна простежити, хто коли вносив оплату, побачити баланс клієнта за готівкою або безготівково, залежно від налаштувань. Також передбачено індивідуальне та масове надсилання повідомлень, як SMS, так і на адресу електронної пошти, наприклад, у разі прострочення платежів.
Наш досвід. Вище описаний функціонал розробленої CRM для бухгалтерської компанії, також вона представлена в розділі «Кейси». Ще раніше була розроблена CRM «Eburo» для надання бухгалтерських та юридичних послуг з онлайн-розрахунком за ними.