CRM для дитячого центру
CRM-система для дитячого центру включає наступні розділи:
Розділ «Співробітники» з користувачами системи: власник, керуючий центром та вихователь. Власник бачить всі дані, керуючий лише за своєю філією, вихователь бачить свої групи та заповнює табель відвідуваності за ними.
Розділ «Філії» містить назву, адресу та контактну інформацію. Кожен співробітник, крім власника, має приналежність до своєї філії.
Розділ «Групи» - таблиця з переліком груп у конкретній філії, для кожної з них вибирається вихователь, виставляються ціни на послуги: 1) відвідування, 2) відвідування + часткове харчування, може включати лише обід, 3) відвідування + повний раціон.
У розділі Клієнти вносяться дані про дитину та інформацію про її батьків (у тому числі їх ПІБ у різних відмінках), для того випадку, якщо необхідно роздрукувати договір або платіжку за надані послуги. У картці кожного клієнта є вкладки: «Договори» - історія укладених договорів (група, період, варіант оплати за послуги з перерахованих вище), «Оплати» - внесення оплат батьками.
Виховник заповнює табель відвідуваності і залежно від того, скільки дитина відвідувала дитячий центр, обчислюється вартість послуг за певний місяць. Передбачено певну кількість пропусків із поважних причин, за які оплата не стягується.
Наш досвід. Розроблено CRM для приватного дитячого центру із зазначеним вище функціоналом, автоматичним розрахунком вартості за послуги, визначенням боржників – клієнтів із негативним балансом, генерацією PDF-документів на друк: договори та бухгалтерські платіжки.