CRM-система для фітнес-клубу – це чудове рішення для тих керівників, хто бажає отримати високо конкурентний бізнес, що має високий рівень ефективності. Про те, які функції та переваги має CRM для фітнесу, читайте тут.
Сучасні фітнес-клуби працюють в умовах максимально жорсткої конкуренції, і тому для того, щоб отримувати високий та стабільний дохід, вони не лише повинні постійно залучати нових відвідувачів, а й боротися за кожного постійного клієнта. Саме тому одним із найважливіших завдань, що стоять перед успішним фітнес-центром, що динамічно розвивається, є утримання кожного свого клієнта.
Окрім цього, працюючи в індустрії фітнесу та спорту, кожному керівнику фітнес-клубу необхідно повністю контролювати всі бізнес-процеси, що протікають у компанії, відстежувати ефективність роботи кожного співробітника, а також пропонувати своїм клієнтам затребувані, актуальні та цікаві їм послуги.
І однією з найкращих можливостей забезпечити при роботі все вищезгадане є впровадження CRM системи для фітнес клубу, яка дозволить налаштувати якісну систему комунікації з кожним клієнтом, виконувати розробку маркетингових та рекламних стратегій, спрямованих на просування та популяризацію закладу, а також виконати масштабування бізнесу.
CRM для фітнес клубу, створена під індивідуальні потреби компанії, може мати найвищий рівень функціональності і містити в собі інструменти, що дають можливість найбільш ефективно просувати бізнес. Завдяки цьому адміністрація та керівництво фітнес-клубу отримують високі конкурентні переваги, можуть використовувати оптимальні стратегії розвитку клубу та просування бренду, а також отримують низку додаткових можливостей:
СRМ система фітнес – це дуже потужний інструмент, впровадження якого в роботу спортивного клубу дозволяє керівництву автоматизувати багато процесів, що протікають усередині компанії, а також зробити роботу більш комфортною. Крім того, використання цього програмного забезпечення дозволяє власнику компанії досягти найголовнішого, а саме підвищити власні конкурентні переваги та запропонувати своїм клієнтам оптимальні та найцікавіші для них умови співпраці.
Адміністратор фітнес-центру отримує комфортну в роботі базу даних, в якій є різні інструменти та механізми для відстеження частоти відвідувань клієнтів, їх індивідуальні переваги та іншу корисну інформацію.
Також, використовуючи ці інструменти, адміністрація отримує інформацію про те, в які саме години клієнти найчастіше відвідують тренажерні зали, коли закінчується абонемент у того чи іншого відвідувача і вчасно може запропонувати йому пролонгацію на найвигідніших умовах. У тому випадку, якщо клієнт відвідує спортивний клуб із високим рівнем регулярності, але при цьому не має абонементу, адміністратор, працюючи з СRМ і отримавши таку інформацію, може запропонувати йому купівлю абонементу на найлояльніших умовах.
Власник клубу, використовуючи це програмне забезпечення, зможе контролювати кожен бізнес-процес, а також отримувати корисну та актуальну звітність. Знайомлячись з одержаними звітами, він розумітиме, які саме напрями приносять найбільший прибуток, а отже зможе розробити та впровадити в роботу компанії оптимальну стратегію для її просування.
Усі тренери, що працюють у фітнес-центрі, отримують найбільш зручний для себе розклад, який у разі потреби може оперативно коригуватися, при цьому про такі зміни у роботі тренерів клієнти отримуватимуть оперативні повідомлення за допомогою СМС або листів, надісланих на електронну пошту.
Отримують вигоду від впровадження цього програмного забезпечення і клієнти, оскільки після початку функціонування програми зникають черги на ресепшені, підвищується швидкість, рівень та якість обслуговування, починають функціонувати різні програми лояльності, а також адміністратори пропонують відвідувачам індивідуальні та найбільш відповідні для них умови співробітництва.