CRM-система для фітнесу та спортивних клубів

CRM для фітнес-клубів та тренажерних залів

CRM-система для фітнес-клубу – це чудове рішення для тих керівників, хто бажає отримати високо конкурентний бізнес, що має високий рівень ефективності. Про те, які функції та переваги має CRM для фітнесу, читайте тут.

CRM для фітнес-клубу – потужна програма для розвитку бізнесу

Сучасні фітнес-клуби працюють в умовах максимально жорсткої конкуренції, і тому для того, щоб отримувати високий та стабільний дохід, вони не лише повинні постійно залучати нових відвідувачів, а й боротися за кожного постійного клієнта. Саме тому одним із найважливіших завдань, що стоять перед успішним фітнес-центром, що динамічно розвивається, є утримання кожного свого клієнта.

Окрім цього, працюючи в індустрії фітнесу та спорту, кожному керівнику фітнес-клубу необхідно повністю контролювати всі бізнес-процеси, що протікають у компанії, відстежувати ефективність роботи кожного співробітника, а також пропонувати своїм клієнтам затребувані, актуальні та цікаві їм послуги.

І однією з найкращих можливостей забезпечити при роботі все вищезгадане є впровадження CRM системи для фітнес клубу, яка дозволить налаштувати якісну систему комунікації з кожним клієнтом, виконувати розробку маркетингових та рекламних стратегій, спрямованих на просування та популяризацію закладу, а також виконати масштабування бізнесу.



Які завдання може вирішувати керівник, впровадивши CRM для фітнес клубу?

  • - Проведення обліку відвідувачів. Після впровадження CRM-системи в роботу фітнес-клубу всі відвідувачі починають вноситися програмою в єдину базу даних, завдяки чому керівник отримує можливість збирати інформацію про те, скільки саме людей відвідало тренування за один день, тиждень чи місяць. Також система дозволяє отримати інформацію про те, коли саме востаннє приходив до зали певний клієнт і скільки часу він там провів. Таким чином, завдяки функціонуванню CRM керівник отримує можливість збирати корисну для організації інформацію про свою цільову аудиторію, а також розробити найбільш ефективну та якісну стратегію взаємодії з клієнтами.
  • - Сегментування клієнтів. CRM система для фітнес клубу не тільки дозволяє збирати необхідні дані, а й проводити аналітичне сегментування клієнтської бази. Так, наприклад, використовуючи функцію сегментування, що присутня у CRM, керівник зможе розуміти, скільки клієнтів відвідують єдиноборства, тренажерний зал, басейн, заняття йогою, прораховувати індивідуальні інтереси та потреби кожного клієнта і робити для них цікаві пропозиції.
  • - Отримання фінансової звітності. Розробник, створюючи CRM для фітнесу, може додати в її функціонал і можливість збирання фінансової інформації. Використовуючи наявні в цьому програмному забезпеченні аналітичні фінансові можливості, керівник зможе дізнаватися інформацію про те, яку кількість коштів приносить кожен постійний клієнт, скільки годин на місяць працює кожен спеціаліст, який дохід отримує компанія за місяць та багато іншого.
  • - Аналітичні інструменти. Використовуючи системи аналітики, які за бажанням клієнта може додати до програми розробник, власник бізнесу зможе оперативно в режимі реального часу отримувати інформацію про те, які саме напрямки найкраще працюють, що собою є цільова аудиторія фітнес-центру та які потреби у неї присутні. Завдяки отриманню аналітичної інформації керівник компанії та маркетинговий відділ отримують можливість якісніше опрацьовувати різні рекламні та маркетингові стратегії.
  • - Контроль над роботою фахівців. Після впровадження CRM тренери матимуть можливість побудувати собі найбільш зручний графік, менеджери починають бачити корисну інформацію про кожного клієнта, а адміністрація може контролювати роботу кожного фахівця. Крім цього, власник бізнесу в режимі реального часу зможе призначати завдання співробітникам, а також отримувати інформацію про зайнятість та ефективність роботи кожного тренера.


Які можливості отримують фітнес-клуби, виконавши впровадження CRM у свою роботу?

CRM для фітнес клубу, створена під індивідуальні потреби компанії, може мати найвищий рівень функціональності і містити в собі інструменти, що дають можливість найбільш ефективно просувати бізнес. Завдяки цьому адміністрація та керівництво фітнес-клубу отримують високі конкурентні переваги, можуть використовувати оптимальні стратегії розвитку клубу та просування бренду, а також отримують низку додаткових можливостей:

  • - єдину базу клієнтів, яку у разі потреби можна ділити на напрямки та сегменти;
  • - надання клієнтам необхідних документів у режимі онлайн;
  • - облік оплати, фінансових операцій та відвідувань тренувань клієнтами, що надійшла на рахунок;
  • - календар, де може бути інформація про дати та години відвідування кожного клієнта;
  • - різні інструменти для проведення рекламних або маркетингових кампаній, у тому числі інтеграція з сервісами СМС та поштових розсилок;
  • - впровадження програм лояльності, а також створення найефективніших комунікацій для роботи з відвідувачами;
  • - функціонал для проведення відстеження ефективності бізнесу та затребуваності кожного із присутніх у фітнес-центрі напрямків;
  • - отримання максимально детальних та зручних для ознайомлення звітів.


Переваги, які отримує фітнес-центр від впровадження CRM

СRМ система фітнес – це дуже потужний інструмент, впровадження якого в роботу спортивного клубу дозволяє керівництву автоматизувати багато процесів, що протікають усередині компанії, а також зробити роботу більш комфортною. Крім того, використання цього програмного забезпечення дозволяє власнику компанії досягти найголовнішого, а саме підвищити власні конкурентні переваги та запропонувати своїм клієнтам оптимальні та найцікавіші для них умови співпраці.

Адміністратор фітнес-центру отримує комфортну в роботі базу даних, в якій є різні інструменти та механізми для відстеження частоти відвідувань клієнтів, їх індивідуальні переваги та іншу корисну інформацію.

Також, використовуючи ці інструменти, адміністрація отримує інформацію про те, в які саме години клієнти найчастіше відвідують тренажерні зали, коли закінчується абонемент у того чи іншого відвідувача і вчасно може запропонувати йому пролонгацію на найвигідніших умовах. У тому випадку, якщо клієнт відвідує спортивний клуб із високим рівнем регулярності, але при цьому не має абонементу, адміністратор, працюючи з СRМ і отримавши таку інформацію, може запропонувати йому купівлю абонементу на найлояльніших умовах.

Власник клубу, використовуючи це програмне забезпечення, зможе контролювати кожен бізнес-процес, а також отримувати корисну та актуальну звітність. Знайомлячись з одержаними звітами, він розумітиме, які саме напрями приносять найбільший прибуток, а отже зможе розробити та впровадити в роботу компанії оптимальну стратегію для її просування.

Усі тренери, що працюють у фітнес-центрі, отримують найбільш зручний для себе розклад, який у разі потреби може оперативно коригуватися, при цьому про такі зміни у роботі тренерів клієнти отримуватимуть оперативні повідомлення за допомогою СМС або листів, надісланих на електронну пошту.

Отримують вигоду від впровадження цього програмного забезпечення і клієнти, оскільки після початку функціонування програми зникають черги на ресепшені, підвищується швидкість, рівень та якість обслуговування, починають функціонувати різні програми лояльності, а також адміністратори пропонують відвідувачам індивідуальні та найбільш відповідні для них умови співробітництва.