CRM для готелю

CRM для готелю

CRM система готелю – це чудова можливість підвищити ефективність роботи персоналу готелю, прискорити обробку заявок, що надходять, а також зробити проживання гостей більш комфортним. Про те, які функції та особливості має CRM для готелів, читайте у цій статті.

CRM для готелів – програма для підвищення ефективності роботи та комфортності готелю

CRM система у готельному бізнесі – це спеціалізоване програмне забезпечення, що дозволяє підвищити ефективність управління готельним бізнесом. Завдяки наявності різних можливостей це програмне забезпечення здатне в автоматичному режимі виконувати велику кількість функцій, наприклад, позбавити співробітників від виконання монотонної, тривалої роботи з паперами та документами, спрощує та робить більш ефективними процеси взаємодії з потенційними клієнтами, а також робить процес обслуговування гостей якіснішим та більш оперативним.

Крім того, CRM для готелю, що розроблена під індивідуальні потреби бізнесу замовника, дозволяє йому вирішувати глобальні завдання та реалізовувати найважливіші комерційні проекти.



Для чого необхідно впроваджувати CRM для готелів у готельний бізнес?

На сьогоднішній день готельний бізнес є клієнтоорієнтованою моделлю, у зв'язку з чим на чолі діяльності будь-якого готелю є уважне ставлення до кожного клієнта, що звернувся, а також його максимальний рівень комфорту під час проживання.

Отже, можна сказати, що найважливішим завданням будь-якого готелю є максимальне задоволення потреб гостя, незалежно від часу його проживання. Наявність такого підходу дозволяє власникам бізнесу в умовах найжорсткішого конкурентного середовища знизити ризик переходу клієнтів до конкурентів, отримати клієнтів, налаштованих на довгострокову співпрацю, знизити рівень витрат, пов'язаних із залученням потенційних клієнтів для проживання в готелі, а також підвищити впізнаваність бренду.

Досягти всіх цих цілей власникам готелів допомагає розробка та впровадження CRM для готелів, яка є найпотужнішим аналітичним інструментом, здатним підвищити ефективність та зручність праці співробітників.



Які переваги дозволяє отримати CRM система у готельному бізнесі?

Впровадження цього програмного забезпечення дозволяє компанії налаштувати оперативні та якісні системи комунікації з кожним клієнтом. Причому впровадження цього програмного забезпечення дозволить компанії робити все від себе залежне, щоб кожен клієнт, який один раз звернувся до готелю, ставав систематичним або постійним гостем. Крім того, за рахунок своєї високої функціональності CRM стає зручним інструментом, що дозволяє збирати клієнтську базу, в якій є детальна інформація про клієнта, аж до інформації про його смакові уподобання.

Також це програмне забезпечення дозволяє отримувати заявки, що надходять із різних джерел трафіку в єдиному місці, забезпечуючи таким чином їх швидку та якісну обробку. Доступ до інформації про клієнтів може мати як весь обслуговуючий персонал, так і певне коло осіб, що має необхідний посадовий допуск. Наявність програми таких функціональних можливостей дозволяє персоналу забезпечувати максимально комфортне обслуговування гостей готелю.



Які важливі функції має CRM для готелів?

Для зручності ведення готельного бізнесу CRM системи для готелів можуть містити такі функціональні можливості:

  • - Створення та ведення єдиної бази даних про клієнта. Використання CRM для готелів дозволяє персоналу вести максимально докладну клієнтську базу, в якій інформація по кожному клієнту буде розміщуватися у вигляді зручної картки. При цьому в кожній картці клієнта буде прописана вся важлива про нього інформація, наприклад, ПІБ, паспортні дані, електронна пошта, контактний номер телефону, а також смакові пристрасті та уподобання, платіжні реквізити.
  • - Шахівниця із вільними номерами готелю. Наявність у CRM інформації про вільні номери дозволяє персоналу оперативно пропонувати клієнтам найбільш зручні для них номери, а також проводити бронювання для майбутніх клієнтів.
  • - Закріплення номерів за клієнтами. У разі необхідності, в процесі розробки CRM розробник може надати програмному забезпеченню функціонал, за допомогою якого програма закріплюватиме номер за певним клієнтом, розміщуючи інформацію про це в персональній картці клієнта у клієнтській базі даних, а також у шахівниці із вільними та зайнятими номерами готелю.

Окрім цього, за бажанням клієнта, розробник може в процесі створення CRM системи для готелів зробити так, щоб програма могла збирати корисну інформацію про кожного гостя. Працює це в такий спосіб. У процесі заселення співробітник готелю може поцікавитися у гостя, коли йому необхідно подати сніданок, чи потрібен пароль для підключення до точки доступу Wi-Fi, коли найкраще приходити покоївкам, для того, щоб виконати прибирання, а також коли викликати таксі. Отримавши відповідь на ці запитання, співробітник готелю вносить їх у спеціалізоване меню, що є у програмі. Після внесення та обробки програмних даних вони стають доступними всім співробітникам готелю, і на їх підставі фахівці можуть побудувати максимально комфортне обслуговування клієнта, враховуючи його індивідуальні уподобання. В результаті задоволений проживанням та обслуговуванням гість рекомендуватиме готель своїм близьким, друзям та знайомим.

І, звичайно, найважливішою перевагою впровадження CRM у готельному бізнесі є висока швидкість обробки інформації та заявок, що надійшли від клієнтів, а також оперативне та своєчасне реагування на всі їхні вимоги та побажання. Завдяки такому підходу вдається забезпечити максимально високий рівень сервісу, мінімізувати витрати, а також грамотно та професійно побудувати роботу персоналу.