CRM система готелю – це чудова можливість підвищити ефективність роботи персоналу готелю, прискорити обробку заявок, що надходять, а також зробити проживання гостей більш комфортним. Про те, які функції та особливості має CRM для готелів, читайте у цій статті.
CRM система у готельному бізнесі – це спеціалізоване програмне забезпечення, що дозволяє підвищити ефективність управління готельним бізнесом. Завдяки наявності різних можливостей це програмне забезпечення здатне в автоматичному режимі виконувати велику кількість функцій, наприклад, позбавити співробітників від виконання монотонної, тривалої роботи з паперами та документами, спрощує та робить більш ефективними процеси взаємодії з потенційними клієнтами, а також робить процес обслуговування гостей якіснішим та більш оперативним.
Крім того, CRM для готелю, що розроблена під індивідуальні потреби бізнесу замовника, дозволяє йому вирішувати глобальні завдання та реалізовувати найважливіші комерційні проекти.
На сьогоднішній день готельний бізнес є клієнтоорієнтованою моделлю, у зв'язку з чим на чолі діяльності будь-якого готелю є уважне ставлення до кожного клієнта, що звернувся, а також його максимальний рівень комфорту під час проживання.
Отже, можна сказати, що найважливішим завданням будь-якого готелю є максимальне задоволення потреб гостя, незалежно від часу його проживання. Наявність такого підходу дозволяє власникам бізнесу в умовах найжорсткішого конкурентного середовища знизити ризик переходу клієнтів до конкурентів, отримати клієнтів, налаштованих на довгострокову співпрацю, знизити рівень витрат, пов'язаних із залученням потенційних клієнтів для проживання в готелі, а також підвищити впізнаваність бренду.
Досягти всіх цих цілей власникам готелів допомагає розробка та впровадження CRM для готелів, яка є найпотужнішим аналітичним інструментом, здатним підвищити ефективність та зручність праці співробітників.
Впровадження цього програмного забезпечення дозволяє компанії налаштувати оперативні та якісні системи комунікації з кожним клієнтом. Причому впровадження цього програмного забезпечення дозволить компанії робити все від себе залежне, щоб кожен клієнт, який один раз звернувся до готелю, ставав систематичним або постійним гостем. Крім того, за рахунок своєї високої функціональності CRM стає зручним інструментом, що дозволяє збирати клієнтську базу, в якій є детальна інформація про клієнта, аж до інформації про його смакові уподобання.
Також це програмне забезпечення дозволяє отримувати заявки, що надходять із різних джерел трафіку в єдиному місці, забезпечуючи таким чином їх швидку та якісну обробку. Доступ до інформації про клієнтів може мати як весь обслуговуючий персонал, так і певне коло осіб, що має необхідний посадовий допуск. Наявність програми таких функціональних можливостей дозволяє персоналу забезпечувати максимально комфортне обслуговування гостей готелю.
Для зручності ведення готельного бізнесу CRM системи для готелів можуть містити такі функціональні можливості:
Окрім цього, за бажанням клієнта, розробник може в процесі створення CRM системи для готелів зробити так, щоб програма могла збирати корисну інформацію про кожного гостя. Працює це в такий спосіб. У процесі заселення співробітник готелю може поцікавитися у гостя, коли йому необхідно подати сніданок, чи потрібен пароль для підключення до точки доступу Wi-Fi, коли найкраще приходити покоївкам, для того, щоб виконати прибирання, а також коли викликати таксі. Отримавши відповідь на ці запитання, співробітник готелю вносить їх у спеціалізоване меню, що є у програмі. Після внесення та обробки програмних даних вони стають доступними всім співробітникам готелю, і на їх підставі фахівці можуть побудувати максимально комфортне обслуговування клієнта, враховуючи його індивідуальні уподобання. В результаті задоволений проживанням та обслуговуванням гість рекомендуватиме готель своїм близьким, друзям та знайомим.
І, звичайно, найважливішою перевагою впровадження CRM у готельному бізнесі є висока швидкість обробки інформації та заявок, що надійшли від клієнтів, а також оперативне та своєчасне реагування на всі їхні вимоги та побажання. Завдяки такому підходу вдається забезпечити максимально високий рівень сервісу, мінімізувати витрати, а також грамотно та професійно побудувати роботу персоналу.