CRM для юридичних компаній та юристів

CRM для юристів

CRM для юриста – це потужний інструмент, що дозволяє вивести роботу юридичної компанії на новий рівень та підвищити ефективність роботи працівників. Які можливості та функціонал може мати CRM для юридичної фірми, ви можете прочитати у цій статті.

CRM для юристів – швидкий та надійний спосіб підвищити ефективність роботи юридичної компанії

Впровадження в роботу юридичної компанії СРМ для юристів – це можливість отримання сучасного, якісного, електронного помічника, який дозволить спростити роботу працівників, підвищити контроль за їх діяльністю, а також дасть можливість уважніше ставитися до кожного клієнта, який звернувся за юридичною допомогою.

Крім того, вирішивши замовити розробку CRM для юридичної компанії, власник бізнесу отримує можливість впровадити в роботу своєї компанії програмне забезпечення, яке враховуватиме всі потреби його бізнесу та виступатиме як чудовий помічник для його розвитку. Варто сказати, що завдяки високій функціональності, зручності та простоті, CRM для юристів відмінно підійде як для великої юридичної фірми, так і для тих фахівців, які ведуть персональну юридичну практику.



Для чого юридичній компанії необхідно впровадити CRM для юристів та адвокатів?

Використання сучасного, функціонального та зрозумілого в роботі програмного забезпечення, спеціально призначеного для автоматизації та спрощення роботи з потенційними клієнтами, дозволить як великій юридичній фірмі, так і невеликій компанії за рахунок швидкості реагування на звернення, що надходять з різних джерел, не втрачати заявки від клієнтів, а також підвищувати їхній рівень лояльності.

CRM система для юристів за своєю суттю є універсальним інструментом, спеціально призначеним для компаній, що працюють у певному напрямі бізнесу, який дає можливість каталогізувати, систематизувати і аналізувати потоки заявок, що надходять, збирати клієнтську базу даних, враховувати потреби кожної людини, яка звернулася по юридичну допомогу. Крім того, впровадження CRM-системи в роботу компанії дозволяє отримати найпотужніший управлінський інструмент, який дозволить підвищити ефективність праці співробітників.



Що отримує юридична компанія від впровадження CRM-системи у свої бізнес-процеси?

Впровадження CRM для юриста має найважливіше значення для якісної роботи юридичної компанії. Таке важливе значення від використання цього програмного забезпечення пов'язано з такими факторами:

  • - Проводячи особливий вид комерційної діяльності, юридичні фірми та компанії завжди отримують великий обсяг різних звернень. В якості таких звернень можуть виступати заявки та запити від потенційних клієнтів, що надходять із різних джерел трафіку, наприклад, з офіційного сайту компанії, електронною поштою або за контактним номером телефону.

    Окрім цього, на електронну пошту та контактний номер телефону юридичної фірми досить часто надходить найважливіша інформація у вигляді такої документації як судові рішення чи повістки. Обробка такого потоку інформації вимагає від фахівців великої кількості вільного часу та сил, у зв'язку із чим вони скорочують час прийому та надання юридичної допомоги клієнтам.

    Впровадження CRM-системи в роботу юридичної компанії дозволяє позбавити юристів і секретарів рутинної роботи, пов'язаної з обробкою великого потоку інформації, оскільки її сортування в автоматичному режимі виконуватиме програма.
  • - Використання CRM дозволяє керівнику правильно та максимально ефективно побудувати роботу фахівців. Впровадження цього програмного забезпечення дозволяє виконати автоматизацію роботи з електронною поштою, формування клієнтської бази, а також ставити важливі завдання та давати доручення кожному спеціалісту.

    При цьому програма не лише дозволяє керівнику ставити завдання та давати доручення своїм співробітникам, а й стежити за ефективністю їх виконання. Так, наприклад, програма може автоматично перенаправляти дзвінки або листи на вільного фахівця, завдяки чому буде знижено ризик втрати клієнта або того, що він піде до конкуруючої організації.
  • - CRM дозволяє керівнику планувати робочий день кожного працівника. Завдяки розумній системі нагадувань, яка є у цій програмі, юрист не спізнюватиметься на судові засідання, своєчасно виконає підготовку потрібної документації, а також обов'язково прийде на ділову зустріч. Таким чином, виконавши впровадження CRM у власний бізнес, керівник зможе налагодити ефективну, швидку та безперебійну роботу своєї юридичної фірми.


Що потрібно знати про впровадження CRM у роботу юридичної компанії?

Одним із першочергових і найважливіших етапів впровадження CRM у роботу юридичної компанії, ще до моменту звернення до розробника для її створення, є визначення спектру завдань, проблем та питань, які керівник хоче вирішити, використовуючи це програмне забезпечення. І для того, щоб отримати цю інформацію, керівнику необхідно, спираючись на дані проведених аналітичних звітів, вибрати той функціонал та можливості, які обов'язково повинні бути присутніми у CRM.

Так, наприклад, робота юридичної компанії, насамперед, пов'язана з отриманням, відправкою, обробкою та створенням великої кількості різноманітної документації, яку дуже важливо зберігати, мати до неї швидкий доступ та оперативно обробляти при надходженні з різних джерел зв'язку. Також для роботи юридичної компанії дуже важливим є правильно побудований процес зайнятості кожного фахівця.

Тому впроваджувана CRM для юридичної фірми в обов'язковому порядку має вирішувати дві перераховані вище проблеми. Окрім цього, звернувшись до розробника цього програмного забезпечення, власник бізнесу також може отримати і додаткові функціональні можливості.



Які функціональні можливості може мати CRM для юристів, що розробляється під потреби юридичної компанії?

CRM системи, що розробляються під індивідуальні потреби юридичної компанії, можуть мати найширший спектр функціональних можливостей. Це дозволяє власнику бізнесу максимально підвищити ефективність роботи своїх співробітників та компанії, вирішувати найбільш глобальні та важливі завдання. Найчастіше це програмне забезпечення містить такі важливі функції:

  • - Формування клієнтської бази даних. Всі заявки, що отримуються з різних джерел трафіку, наприклад, з контактного номера телефону, електронної пошти, офіційного сайту компанії або з рекламних оголошень, розміщених у пошукових системах, оперативно обробляються програмним забезпеченням. Після обробки заявки на нового клієнта у програмі відкривається картка, яка розміщується у клієнтській базі даних. У цій картці є вся важлива інформація про клієнта, а саме, його ПІБ, контактні дані, потреби, а також зберігаються листи та дзвінки. Надалі при зверненні цього клієнта до компанії важлива інформація, що надходить, також буде зберігатися у картці клієнта.
  • - Воронка продажів. Наявність у CRM гнучкої системи налаштувань дозволяє керівнику організувати правильну роботу співробітників із кожним клієнтом, а також отримувати інформацію про те, на якій саме стадії перебуває співпраця. Крім цього, присутні в програмі аналітичні дані дозволяють керівнику швидко зрозуміти, які системні помилки є у роботі з клієнтами, і з яких причин найчастіше вони відмовляються від співпраці.
  • - Робота зі зверненнями клієнтів. Програма автоматично обробляє кожне нове звернення клієнта і призначає відповідального фахівця, який повинен відповісти на телефонний дзвінок або надісланий електронний лист. Програма також автоматично додає звернення у воронку продажів і у разі наявності спеціальних налаштувань може надсилати клієнтові, що написав листа на пошту, вітальне звернення. Наявність такого підходу дозволяє знизити кількість втрачених заявок та збільшити швидкість їх обробки працівниками.
  • - Робота з виставленням рахунків та фінансовою документацією. Наявність у CRM інтеграції з різними сервісами дозволяє отримувати всю важливу платіжну інформацію прямо у цьому програмному забезпеченні, а також у разі потреби виставляти клієнтам рахунки та надсилати договори на надання юридичних послуг. Завдяки наявності такого функціоналу співробітники компанії звільняються від рутинної роботи, пов'язаної зі складанням документів, оскільки їхнє формування за типовим шаблоном може виконувати CRM.
  • - Робота із клієнтською базою шляхом сегментації. Для отримання важливої ​​аналітичної інформації керівник може сегментувати клієнтську базу за різними показниками, наприклад, визначати які саме юридичні послуги найчастіше отримували клієнти. Наявність таких можливостей дозволяє відслідковувати ефективність роботи фахівців, а також отримувати дані про найпопулярніші послуги.
  • - Налаштування СМС-інформування. Інтеграція CRM системи із сервісами СМС-розсилок дозволяє керівнику компанії отримати потужний інструмент інформування клієнтів. Так, наприклад, використовуючи даний інструмент інформування, можна надсилати клієнту інформацію про судові засідання, зміну часу прийому співробітників або іншу важливу та відповідальну інформацію. Необхідно відзначити, що використовувати цей сервіс можна і для того, щоб надсилати співробітникам інформацію про поставлені ним завдання та терміни їх виконання.
  • - Створення на сайті зручних форм зворотного зв'язку з розміщенням інтерактивного календаря. Наявність на сайті інтерактивного календаря з можливістю виконання клієнтами онлайн-запису на вільний та зручний час дозволяє підвищити ефективність роботи, а також рівень лояльності потенційних клієнтів. За рахунок такого календаря, а також форми зворотного зв'язку, яка є на сайті, потенційні клієнти зможуть, не витрачаючи багато свого часу, підібрати найбільш зручний для себе час відвідування або поставити важливе питання.
  • - Формування звітів про ефективність роботи співробітників. Після впровадження CRM та створення реальної ефективності роботи кожного фахівця, керівник отримає можливість аналізувати хто з його співробітників дійсно працює на благо компанії, а хто просто відбуває час, для того щоб отримати зарплату. При цьому, за бажанням керівника, у процесі створення CRM розробник може впровадити в неї різні дані для розрахунку ефективності роботи співробітників, на підставі яких і формуватиметься звіт про якість роботи фахівців.
  • - Постановка завдань та відстеження ефективності їх виконання. Постановка задач є найважливішим механізмом, присутнім у CRM, який дозволяє побудувати роботу компанії більш ефективно та не втрачати звернення клієнтів. При цьому у разі потреби керівник може впроваджувати автоматичні сценарії, на підставі яких програма перенаправлятиме завдання як вільним спеціалістам, так і тим, хто відповідає за роботу з певною групою клієнтів.
  • - Впровадження IP-телефонії. У разі потреби всі дзвінки, що надходять за контактним номером телефону, будуть доступні для відповіді в CRM, при цьому все, що необхідно співробітнику, для того, щоб почати спілкування з клієнтом – це гарнітура та мікрофон. Крім цього, дзвінки, що надійшли за допомогою IP-телефонії, автоматично записуватимуться у персональній картці клієнта, що дозволить у разі необхідності швидко прослухати всі попередні розмови.


CRM для юристів – ефективний та надійний спосіб підвищити кількість продажів та ефективність роботи компанії

При правильному впровадженні CRM у роботу юридичної компанії керівник отримує такі важливі переваги:

  • - у середньому на 85% підвищує ефективність оброблюваних заявок;
  • - на 45% отримує більше великих угод або авторитетних та важливих клієнтів;
  • - на 55% збільшує прибуток компанії за рахунок автоматизації всіх бізнес-процесів;
  • - використовуючи процеси автоматизації, у шість разів підвищує швидкість підготовки важливої ​​документації;
  • - на 23% збільшує якість та продуктивність роботи фахівців;
  • - втричі швидше обробляються всі звернення, що надійшли;
  • - на 94% знижується ризик втрати звернень, що надійшли з різних джерел трафіку.


Впровадження CRM для юридичної компанії – це турбота про кожного клієнта

Після того, як у роботу юридичної фірми буде впроваджено CRM, істотно зросте ймовірність повторного звернення клієнтів, а також укладання договорів на тривалу співпрацю з великими та авторитетними компаніями. Пов'язано це, перш за все, з тим, що завдяки наявності автоматизації та оперативного реагування на кожне звернення клієнти почнуть відчувати свою важливість для компанії.

Крім того, завдяки наявності зручного функціоналу цього програмне забезпечення зберігатиме всю важливу інформацію в персональній картці клієнта, забезпечуючи таким чином максимальну ефективність праці співробітників. Так, наприклад, у персональній картці клієнта будуть присутні всі записи його телефонних розмов, листи, що надійшли на електронну пошту, документи, рахунки та договори про співпрацю.



Інтеграція CRM-системи в роботу юридичної фірми – це робота співробітників за єдиними стандартами

Після впровадження CRM-системи в роботу юридичної компанії керівник зможе сформувати найбільш ефективну систему взаємодії з клієнтами, за якою працюватимуть співробітники. Крім того, за рахунок автоматизації більшості процесів та розбивки угоди на кілька окремих етапів співробітництво проходитиме швидше та якісніше, а клієнт отримає максимальний рівень сервісу та якісну допомогу у вирішенні його питань.

Окрім цього, у процесі роботи з клієнтом кожен юрист зможе отримувати від програми важливі підказки, які дадуть йому можливість розуміти, що саме йому слід зробити для максимально якісної обробки угоди. Важливо й те, що керівник отримує можливість контролювати роботу своїх співробітників у режимі реального часу, не витрачаючи на це багато часу шляхом отримання зрозумілих та інформативних аналітичних звітів, складених програмою.



CRM виключить помилки фахівців та дозволить їм більше працювати з клієнтами

Після проведення впровадження CRM це програмне забезпечення візьме на себе більшість рутинних процесів, з якими доводиться стикатися спеціалістам, наприклад, заповнення типових документів, договорів та звітів. Таким чином, програма розвантажить співробітників, дозволивши їм більше часу приділяти безпосередній роботі з клієнтами, а також зменшить ризик отримання помилок. Також програма сама ставитиме завдання співробітникам, та інформуватиме керівника про виграну справу, необхідність відправитися на ділову зустріч або про прострочене співробітником завдання.