CRM для юриста – це потужний інструмент, що дозволяє вивести роботу юридичної компанії на новий рівень та підвищити ефективність роботи працівників. Які можливості та функціонал може мати CRM для юридичної фірми, ви можете прочитати у цій статті.
Впровадження в роботу юридичної компанії СРМ для юристів – це можливість отримання сучасного, якісного, електронного помічника, який дозволить спростити роботу працівників, підвищити контроль за їх діяльністю, а також дасть можливість уважніше ставитися до кожного клієнта, який звернувся за юридичною допомогою.
Крім того, вирішивши замовити розробку CRM для юридичної компанії, власник бізнесу отримує можливість впровадити в роботу своєї компанії програмне забезпечення, яке враховуватиме всі потреби його бізнесу та виступатиме як чудовий помічник для його розвитку. Варто сказати, що завдяки високій функціональності, зручності та простоті, CRM для юристів відмінно підійде як для великої юридичної фірми, так і для тих фахівців, які ведуть персональну юридичну практику.
Використання сучасного, функціонального та зрозумілого в роботі програмного забезпечення, спеціально призначеного для автоматизації та спрощення роботи з потенційними клієнтами, дозволить як великій юридичній фірмі, так і невеликій компанії за рахунок швидкості реагування на звернення, що надходять з різних джерел, не втрачати заявки від клієнтів, а також підвищувати їхній рівень лояльності.
CRM система для юристів за своєю суттю є універсальним інструментом, спеціально призначеним для компаній, що працюють у певному напрямі бізнесу, який дає можливість каталогізувати, систематизувати і аналізувати потоки заявок, що надходять, збирати клієнтську базу даних, враховувати потреби кожної людини, яка звернулася по юридичну допомогу. Крім того, впровадження CRM-системи в роботу компанії дозволяє отримати найпотужніший управлінський інструмент, який дозволить підвищити ефективність праці співробітників.
Впровадження CRM для юриста має найважливіше значення для якісної роботи юридичної компанії. Таке важливе значення від використання цього програмного забезпечення пов'язано з такими факторами:
- Проводячи особливий вид комерційної діяльності, юридичні фірми та компанії завжди отримують великий обсяг різних звернень. В якості таких звернень можуть виступати заявки та запити від потенційних клієнтів, що надходять із різних джерел трафіку, наприклад, з офіційного сайту компанії, електронною поштою або за контактним номером телефону.
Окрім цього, на електронну пошту та контактний номер телефону юридичної фірми досить часто надходить найважливіша інформація у вигляді такої документації як судові рішення чи повістки. Обробка такого потоку інформації вимагає від фахівців великої кількості вільного часу та сил, у зв'язку із чим вони скорочують час прийому та надання юридичної допомоги клієнтам.
Впровадження CRM-системи в роботу юридичної компанії дозволяє позбавити юристів і секретарів рутинної роботи, пов'язаної з обробкою великого потоку інформації, оскільки її сортування в автоматичному режимі виконуватиме програма.- Використання CRM дозволяє керівнику правильно та максимально ефективно побудувати роботу фахівців. Впровадження цього програмного забезпечення дозволяє виконати автоматизацію роботи з електронною поштою, формування клієнтської бази, а також ставити важливі завдання та давати доручення кожному спеціалісту.
При цьому програма не лише дозволяє керівнику ставити завдання та давати доручення своїм співробітникам, а й стежити за ефективністю їх виконання. Так, наприклад, програма може автоматично перенаправляти дзвінки або листи на вільного фахівця, завдяки чому буде знижено ризик втрати клієнта або того, що він піде до конкуруючої організації.Одним із першочергових і найважливіших етапів впровадження CRM у роботу юридичної компанії, ще до моменту звернення до розробника для її створення, є визначення спектру завдань, проблем та питань, які керівник хоче вирішити, використовуючи це програмне забезпечення. І для того, щоб отримати цю інформацію, керівнику необхідно, спираючись на дані проведених аналітичних звітів, вибрати той функціонал та можливості, які обов'язково повинні бути присутніми у CRM.
Так, наприклад, робота юридичної компанії, насамперед, пов'язана з отриманням, відправкою, обробкою та створенням великої кількості різноманітної документації, яку дуже важливо зберігати, мати до неї швидкий доступ та оперативно обробляти при надходженні з різних джерел зв'язку. Також для роботи юридичної компанії дуже важливим є правильно побудований процес зайнятості кожного фахівця.
Тому впроваджувана CRM для юридичної фірми в обов'язковому порядку має вирішувати дві перераховані вище проблеми. Окрім цього, звернувшись до розробника цього програмного забезпечення, власник бізнесу також може отримати і додаткові функціональні можливості.
CRM системи, що розробляються під індивідуальні потреби юридичної компанії, можуть мати найширший спектр функціональних можливостей. Це дозволяє власнику бізнесу максимально підвищити ефективність роботи своїх співробітників та компанії, вирішувати найбільш глобальні та важливі завдання. Найчастіше це програмне забезпечення містить такі важливі функції:
При правильному впровадженні CRM у роботу юридичної компанії керівник отримує такі важливі переваги:
Після того, як у роботу юридичної фірми буде впроваджено CRM, істотно зросте ймовірність повторного звернення клієнтів, а також укладання договорів на тривалу співпрацю з великими та авторитетними компаніями. Пов'язано це, перш за все, з тим, що завдяки наявності автоматизації та оперативного реагування на кожне звернення клієнти почнуть відчувати свою важливість для компанії.
Крім того, завдяки наявності зручного функціоналу цього програмне забезпечення зберігатиме всю важливу інформацію в персональній картці клієнта, забезпечуючи таким чином максимальну ефективність праці співробітників. Так, наприклад, у персональній картці клієнта будуть присутні всі записи його телефонних розмов, листи, що надійшли на електронну пошту, документи, рахунки та договори про співпрацю.
Після впровадження CRM-системи в роботу юридичної компанії керівник зможе сформувати найбільш ефективну систему взаємодії з клієнтами, за якою працюватимуть співробітники. Крім того, за рахунок автоматизації більшості процесів та розбивки угоди на кілька окремих етапів співробітництво проходитиме швидше та якісніше, а клієнт отримає максимальний рівень сервісу та якісну допомогу у вирішенні його питань.
Окрім цього, у процесі роботи з клієнтом кожен юрист зможе отримувати від програми важливі підказки, які дадуть йому можливість розуміти, що саме йому слід зробити для максимально якісної обробки угоди. Важливо й те, що керівник отримує можливість контролювати роботу своїх співробітників у режимі реального часу, не витрачаючи на це багато часу шляхом отримання зрозумілих та інформативних аналітичних звітів, складених програмою.
Після проведення впровадження CRM це програмне забезпечення візьме на себе більшість рутинних процесів, з якими доводиться стикатися спеціалістам, наприклад, заповнення типових документів, договорів та звітів. Таким чином, програма розвантажить співробітників, дозволивши їм більше часу приділяти безпосередній роботі з клієнтами, а також зменшить ризик отримання помилок. Також програма сама ставитиме завдання співробітникам, та інформуватиме керівника про виграну справу, необхідність відправитися на ділову зустріч або про прострочене співробітником завдання.