CRM для консалтингових компаній

CRM консалтинг

CRM-система для консалтингової компанії – це чудова можливість покращити ефективність роботи бізнесу та фахівців. Про те, які переваги та можливості отримує консалтингова компанія після впровадження CRM, читайте тут

CRM для консалтингової компанії – потужна програма для підвищення ефективності бізнесу

Консалтинг – це насамперед надання допомоги іншим компаніям, підприємцям та бізнесменам у різних аспектах ведення бізнесу, у тому числі впровадження передових технологій та підвищення рівня продажів. При цьому для того, щоб вести сьогодні бізнес та надавати дієву та ефективну допомогу клієнтам, консалтингова компанія і сама повинна мати сучасні інструменти, які б дозволяли їй покращувати якість взаємодії з клієнтами, а також давали можливість керівництву відслідковувати ефективність роботи кожного співробітника.

І однією із таких програм, здатних підвищити якість та ефективність роботи комерційної структури, є впровадження CRM для консалтингової компанії.



Що потрібно знати керівнику про CRM для консалтингової компанії?

У наш час інтенсивного прогресу та повсюдного поширення потужних комп'ютерних технологій, а також використання в бізнесі найінноваційних та перспективних розробок компанії, що працюють у всіх сферах економіки, мають дуже інтенсивний рівень розвитку. І уповільнення такого розвитку, а також відмова від використання найсучасніших і найперспективніших технологій автоматично призводить до того, що комерційна структура починає програвати конкурентам, оскільки ті, за рахунок застосування потужних інструментів, отримують високі конкурентні переваги.

Використовуються передові технології у бізнесі та для забезпечення максимальної взаємодії з клієнтами, а також утримання їх від уходу до конкурентів. CRM для консалтингу виступають як інструмент, що забезпечує максимально якісну взаємодію з клієнтами.

Найважливішою особливістю цього програмного забезпечення є те, що воно дозволяє власнику бізнесу отримати єдиний інформаційний простір, яким вільно можуть користуватися всі співробітники, у тому числі й ті, що працюють у віддаленому режимі роботи. Наявність такого єдиного інформаційного простору дозволяє співробітникам отримувати корисну та важливу для себе інформацію, а також виконувати різноманітні доручення та завдання, поставлені перед ними керівництвом.

Ще однією важливою особливістю CRM для консалтингової компанії є наявність у ній єдиної клієнтської бази даних, яка формується на підставі звернень потенційних клієнтів. У цій базі даних на кожного клієнта оформляється власна картка, до якої включається вся важлива та корисна для компанії інформація, у тому числі телефонні переговори та листування із замовником.

Окрім вищезазначеного, це програмне забезпечення здатне інтегруватися з різними сервісами, наприклад, із поштовими клієнтами та службами, що пропонують послуги IP-телефонії. Після інтеграції CRM система для консалтингової компанії прийматиме всі листи, що надійшли, а також записуватиме телефонні розмови менеджерів із клієнтами, додаючи їх у картку замовника. Таким чином, після впровадження CRM співробітники відділу продажів зможуть більш ефективно і швидко проводити обробку кожного звернення, що надійшло від потенційного клієнта, чим підвищать їх лояльність по відношенню до компанії.

Окрім цього, за рахунок високої функціональності та автоматизації ця програма візьме на себе всю чорнову та рутинну роботу, дозволяючи співробітникам відділу продажів займатися своїми безпосередніми справами, а саме спілкуватися з клієнтами та збільшити продажі.

Виконавши впровадження CRM, керівник компанії зможе також відслідковувати ефективність роботи кожного фахівця, отримувати від них достовірні та актуальні звіти, а також стежити за кількістю угод, які змогла укласти компанія за певний відрізок часу.



Які основні завдання дозволяє вирішувати впровадження CRM для консалтингової компанії?

CRM система для консалтингової компанії після впровадження її у бізнес-процеси компанії дозволяє керівництву та власнику бізнесу вирішувати наступні найважливіші завдання:

  • 1. Оптимізувати діяльність комерційної структури, а також раціоналізувати більшість бізнес-процесів, що протікають усередині компанії.
  • 2. Створити єдиний інформаційний простір, в якому керівництво може розміщувати методичну інформацію щодо проведення та реалізації рекламних, маркетингових, управлінських та інших процесів.
  • 3. Підвищити рівень обслуговування клієнтів за рахунок автоматизації надсилання комерційних пропозицій, договорів та інших важливих документів.
  • 4. Підвищити швидкість обробки заявок співробітниками відділу продажів, що надходять із різних джерел трафіку.
  • 5. Створити та вести єдину інформаційну клієнтську базу даних.

У результаті при правильному впровадженні CRM у роботу консалтингової компанії керівник помітить, що вона вже на першому етапі роботи дозволить підвищити ефективність більшості процесів і позитивно вплине на рівень прибутку.



Як працює база даних клієнтів у CRM для консалтингової компанії?

  • - Етап перший. Для отримання потенційних клієнтів відділу маркетингу компанії необхідно визначити свою цільову аудиторію та розмістити для неї рекламні оголошення або використовувати інші засоби отримання звернень потенційних замовників. Після отримання звернення від потенційного клієнта його заявка, а також дані автоматично додаються програмою у власну базу даних. При цьому на першому етапі для відділу продажів дуже важливо зацікавити потенційного замовника, щоб він прийняв рішення придбати певну послугу, яку пропонує компанія.
  • - Етап другий. Після того як усі заявки, що надійшли від замовників, були внесені до бази даних, система фіксує які саме кроки були зроблені фахівцями відділу продажів, щоб потенційні клієнти отримали статус дійсних. .
  • - Етап третій. У разі, якщо клієнт приймає рішення скористатися однією чи кількома послугами, запропонованими компанією, у базі даних йому надається статус «Активного». На цьому етапі система також виставляє клієнту рахунок за необхідні йому послуги, і якщо клієнт виконав їхню оплату, закриває угоду. У тому випадку, якщо клієнт з якихось причин не виконує оплату рахунку, то система автоматично відправить йому сповіщення на електронну пошту про необхідність зробити платіж. Крім цього, менеджеру, що веде замовлення або має мінімальний рівень завантаженості, буде поставлено завдання зателефонувати клієнту з нагадуванням про необхідність здійснення оплати.
  • - Етап четвертий. Після того, як угоду було закрито, система може запропонувати розпочати заходи для повторного звернення клієнта як замовника. Так, наприклад, за допомогою CRM для консалтингової компанії можна буде зробити розсилку, що розповідає про нові послуги компанії або проведені їй акції та знижки. Варто зазначити, що аналогічні заходи за допомогою цього програмного забезпечення можна буде робити і на тих потенційних клієнтів, які так не замовили послуги.


Які функції може мати CRM для консалтингу?

  • 1. Формування та ведення клієнтської бази даних. Використовуючи цю функціональну можливість, компанія зможе сформувати велику та активну базу даних своїх клієнтів, а також систематично повертати їх за допомогою різних технологій реклами та маркетингу.
  • 2. Проведення поштових та СМС-розсилок клієнтам. Інтеграція із сервісами поштових та СМС-розсилок дозволить отримати потужний інструмент інформування своїх замовників та клієнтів.
  • 3. Використання для роботи в системі будь-яких пристроїв, включаючи комп'ютери, ноутбуки, смартфони або планшети. Наявність таких можливостей дозволяє співробітникам вносити в систему важливу, корисну та актуальну інформацію безпосередньо під час переговорів або перебування на діловій зустрічі.
  • 4. Нагадування співробітникам та клієнтам про різні важливі та актуальні події.
  • 5. Відстеження ефективності роботи персоналу. Після впровадження CRM для консалтингу керівник отримує можливість відстежувати ефективність роботи кожного співробітника, знати яка кількість успішних угод була присутня у спеціаліста за певний часовий відрізок, а також яку кількість завдань було виконано ним.
  • 6. Можливість складання планів розвитку компанії, а також правильне розподілення всіх присутніх у бізнесі ресурсів.
  • 7. Створення ефективної і дійсно працюючої воронки продажів.
  • 8. Проведення аналізу ефективності роботи співробітників, маркетингових та рекламних акцій, а також виявлення сильних та слабких сторін свого бізнесу.