CRM для логістичних компаній

CRM логістика

Впровадження CRM у роботу логістичної компанії дозволяє організації збільшити свої конкурентні переваги та вивести роботу з клієнтами на новий, раніше недосяжний рівень. Про те, які переваги дозволяють отримати CRM-системи в логістиці, читайте в цій статті.

CRM для логістичної транспортної компанії – унікальне програмне забезпечення для розвитку бізнесу та підвищення якості послуг

Робота логістичної компанії на сучасному ринку транспортних послуг пов'язана з великою кількістю проведення різних бізнес-процесів, постійною взаємодією з клієнтами та потенційними замовниками, правильною організацією логістики та необхідністю володіння найактуальнішою інформацією про те, де саме знаходиться вантаж, відправлений клієнтом.

Саме з цієї причини для нормального функціонування компаніям, що надають послуги логістики, потрібно не тільки досвідчений та висококваліфікований штат фахівців, сучасні, надійні транспортні засоби та склад, що відповідає вимогам та нормам безпеки, а й спеціалізоване програмне забезпечення, здатне автоматизувати більшість процесів, а також підвищити ефективність роботи з клієнтами.

У якості такого програмного забезпечення може виступити CRM для логістичної компанії, яка спеціально адаптована під потреби організацій, які ведуть власну комерційну діяльність, надаючи послуги транспортування та зберігання вантажів.



Що таке CRM для транспортної логістики?

Компанія, що працює в галузі надання послуг із транспортування та зберігання вантажів, у сучасних умовах високої конкуренції та використання в бізнес-процесах передових технологій потребує автоматизації власної комерційної діяльності.

Слід зазначити, що підвищення автоматизації процесів, що протікають усередині компанії, дозволяє знизити рівень різних витрат і позитивно впливає на підвищення прибутку компанії. Саме з цієї причини дедалі більше організацій, що надають послуги логістики, починають використовувати у своїй діяльності спеціалізовані CRM-системи, які були максимально адаптовані під потреби та реалії їхньої комерційної діяльності. Адже таке програмне забезпечення дозволяє уважніше підходити до обслуговування своїх клієнтів, підвищити ефективність роботи персоналу, а також автоматизувати надсилання документації.



Які завдання дозволяють вирішувати системи CRM логістиці?

Використання CRM для логістичної транспортної компанії дозволяє цій комерційній структурі отримати низку найважливіших конкурентних переваг:

  • - Підвищення продуктивності роботи співробітників. Впровадження CRM системи в роботу логістичної компанії дозволяє виконати автоматизацію багатьох найбільш рутинних процесів, які щодня змушені виконувати співробітники, витрачаючи на це багато свого робочого часу. Оптимізація процесів дає змогу звільнити цей час, щоб фахівці могли повністю сконцентруватися на своїх безпосередніх обов'язках. Адже завдяки функціоналу, який є присутнім у цьому програмному забезпеченні, у співробітників йде мінімум часу на паперову роботу, надання звітів або пошук інформації про клієнтів.
  • - Наявність багатофункціональності. CRM-система, розроблена під потреби компанії, що працює в логістичному бізнесі, дозволяє фахівцям вести всю свою роботу в єдиному програмному забезпеченні, не відволікаючись на включення інших програм. Крім цього, використання CRM дозволяє керівнику стежити за всіма робочими процесами, що протікають у компанії або певному відділі в єдиному інформаційному просторі, отримуючи при цьому прості та зрозумілі звіти.
  • - Єдина інформаційна база. Розробка CRM-системи на замовлення дозволяє керівнику створити для своєї організації єдину інформаційну базу, в якій буде присутня актуальна інформація, що оновлюється в режимі реального часу. Користуватися даною інформацією може будь-який співробітник у режимі реального часу, наприклад, отримуючи дані про клієнта, стан його вантажу, причому для цього йому знадобиться лише комп'ютер, підключений до світової глобальної мережі.
  • - Побудова ефективної маркетингової політики. Використання CRM-системи, спеціально розробленої для компанії, що працює в галузі логістики, дозволяє керівнику зрозуміти всі потреби своїх клієнтів. Такий підхід дає можливість розуміти, що саме необхідно замовникам і створювати пропозиції та послуги, які матимуть високий рівень затребуваності.
  • - Висока якість обслуговування клієнтів. Використання в процесі роботи CRM дозволяє підвищити якість обслуговування та побудувати максимально ефективну модель спілкування з потенційними замовниками, клієнтами та партнерами. Адже використання цього програмного забезпечення дозволяє розуміти потреби клієнтів, а отже, дає змогу вибудувати з ними найбільш ефективну та якісну взаємодію.
  • - Максимальна безпека транспортних послуг. Наявність автоматизації дозволяє програмі інформувати фахівців де знаходиться вантаж, планувати розклад відправлення замовлень, ставити завдання та своєчасно інформувати замовників про доставку. Завдяки наявності таких технологій керівник компанії отримує можливість організувати єдиний графік безпечних та відповідальних перевезень вантажів.


Які результати отримує власник компанії, впровадивши CRM для логістики?

  • 1. Можливість отримання фахівцями максимально актуальної інформації про перебування вантажу у будь-який час. Варто сказати, що інформація буде доступна 24 години на добу без обіду чи вихідних.
  • 2. Можливість індивідуально підійти до потреб та бажань кожного клієнта, який звернувся до компанії. Індивідуальний підхід забезпечуватиметься за рахунок наявності інформації, яка є у клієнтській базі.
  • 3. Оперативне надання клієнтам будь-якої необхідної документації, яка може формуватись програмним забезпеченням в автоматичному режимі.
  • 4. Підвищення лояльності клієнтів, внаслідок чого підвищуватиметься кількість повторних та постійних клієнтів та знижуватиметься кількість незадоволених замовників.
  • 5. Збільшення швидкості обслуговування кожного замовника, що звернувся до компанії.

І, звичайно, найголовнішим і найважливішим результатом впровадження CRM у роботу логістичної компанії є систематичне збільшення прибутку за рахунок розширення клієнтської бази, оптимізації рівня витрат та підвищення якості послуг.