CRM для рекламних агенцій

CRM система для реклами

CRM для рекламної агенції дозволяє компанії покращити власні конкурентні переваги, а також отримати потужний інструмент взаємодії з клієнтами. Про те, що є CRM для рекламного виробництва чи агентства, читайте у цій статті.

CRM для рекламного агентства – ефективний механізм виведення бізнесу на новий рівень

У висококонкурентних видах бізнесу, де є велика кількість конкурентів, для успішного ведення комерційної діяльності та розвитку компанії необхідно постійно підвищувати власну конкурентоспроможність і зберігати всіх своїх головних та пріоритетних клієнтів. Саме таким видом бізнесу є рекламна агенція, адже в цьому комерційному середовищі є жорстка конкуренція, а також обмежена кількість клієнтів.

Саме тому, намагаючись отримати низку конкурентних переваг, а також побудувати найбільш ефективну систему роботи з клієнтами, багато рекламних агентств замислюються про те, щоб виконати впровадження CRM у свою роботу.



Для чого необхідна CRM для рекламного агентства?

Впровадження CRM-системи у роботу рекламного агентства чи виробництва дозволяє керівнику налаштувати максимально ефективну взаємодію з клієнтами, а також зібрати актуальну клієнтську базу. Крім цього, за рахунок наявності сучасного та просунутого функціоналу, а також високої безпеки, CRM для рекламного виробництва або агентства дозволяє керівнику не побоюватися витоку інформації про клієнтів або передачі бази конкурентам звільненими співробітниками або тими, які пішли з компанії.

Також завдяки наявності у CRM сучасних функціональних можливостей заявки, отримані від клієнтів, будуть оброблятися швидко та якісно, ​​що знизить ризик їхнього переходу до конкурентів і підвищить рівень лояльності.



Що може отримати рекламне агентство від впровадження CRM?

Серед найважливіших особливостей CRM для реклами, що розробляються під потреби рекламних агентств, можна виділити:

  • - Створення єдиної клієнтської бази. Присутня в CRM для рекламної агенції клієнтська база дозволяє максимально комфортно зберігати інформацію про клієнтів та замовників. При цьому вся інформація про клієнтів зберігатиметься у спеціальній картці, в якій можна прописувати різні дані.
  • - Фіксування системою історії відносин з клієнтом. Важливою функціональною особливістю CRM є можливість збереження в персональній картці клієнта всієї інформації за його зверненнями, наприклад, листування електронною поштою або телефоном з менеджерами. У разі потреби співробітник чи керівник може оперативно ознайомитися з цими зверненнями та підібрати оптимальний варіант спілкування з клієнтом.
  • - Автоматизація складання документації та інших процесів. Впровадження CRM-системи в роботу рекламної агенції дозволяє керівнику виконати автоматизацію більшості процесів, що проходять усередині компанії, і таким чином зняти робоче навантаження зі співробітників, завдяки чому вони зможуть займатися своїми прямими обов'язками.
  • - Отримання об'єктивної звітності. За бажанням керівника CRM може з певним рівнем періодичності формувати та надсилати йому різну звітність, наприклад, про ефективність роботи співробітників, отримання прибутку компанією за певний тимчасовий відрізок, а також про кількість укладених угод. Завдяки тому, що всі звіти надаються у вигляді зрозумілих графіків або діаграм, керівнику не знадобиться багато часу, щоб розібратися та проаналізувати отриману інформацію.
  • - Створення ефективних маркетингових кампаній із отримання нових клієнтів або збільшення прибутку. Можливості CRM дозволяють власнику бізнесу не тільки оптимально та найбільш ефективно налаштувати співпрацю з клієнтами або отримувати звіти щодо ефективності роботи співробітників, але й виконувати складання найефективніших маркетингових кампаній. Адже, використовуючи цей інструмент, керівник зможе проводити тестування різних каналів трафіку, а також отримає інформацію про найбільш ефективні засоби залучення нових клієнтів.
  • - Організація зворотної комунікації з клієнтами. Наявність інтеграції з різними сервісами дозволяє CRM отримувати листи, що надходять із різних поштових клієнтів або обробляти дзвінки від клієнтів, які телефонують на контактний номер телефону компанії. Таким чином, впровадивши це програмне забезпечення, компанія отримує найпотужніший інструмент комунікації із замовниками та клієнтами.


CRM для рекламної агенції – програма із потужним функціоналом

Реклама є одним із найбільш затребуваних видів бізнесу, в якому є максимально жорстка конкуренція. І для того, щоб знизити кількість витрат, що виникають через зниження рівня продажів, співробітникам компанії необхідно не тільки проводити ефективні кампанії з отримання нових клієнтів, а й намагатися зберегти старих, не допускаючи звернення до організацій, що конкурують.

Крім того, для підвищення кількості продажів співробітникам агентства необхідно максимально якісно виявляти потреби замовників, щоб мати можливість пропонувати їм додаткові та супутні послуги. Для реалізації всього перерахованого вище найкраще підійде спеціалізоване програмне забезпечення, а саме CRM для рекламного агентства.

Пов'язано це, перш за все з тим, що таке програмне забезпечення спеціально розроблене під потреби компаній, що працюють на ринку реклами, і тому дозволяє отримати важливі конкурентні переваги. Так, наприклад, впровадження CRM-системи в роботу рекламного агентства дозволяє автоматизувати практично всі процеси, які відбуваються у відділі продажів.

Використовуючи це програмне забезпечення, співробітники зможуть автоматизувати заповнення важливих документів, виконувати надсилання комерційних пропозицій, а також документацію, яка регламентує завершення співробітництва. Крім цього, використання CRM-системи знизить ризик втрати заявок або несвоєчасної їх обробки, оскільки програма автоматично виставлятиме завдання менеджерам, а керівник відділу та компанії зможе відстежувати своєчасність їх виконання.