CRM для рекламної агенції дозволяє компанії покращити власні конкурентні переваги, а також отримати потужний інструмент взаємодії з клієнтами. Про те, що є CRM для рекламного виробництва чи агентства, читайте у цій статті.
У висококонкурентних видах бізнесу, де є велика кількість конкурентів, для успішного ведення комерційної діяльності та розвитку компанії необхідно постійно підвищувати власну конкурентоспроможність і зберігати всіх своїх головних та пріоритетних клієнтів. Саме таким видом бізнесу є рекламна агенція, адже в цьому комерційному середовищі є жорстка конкуренція, а також обмежена кількість клієнтів.
Саме тому, намагаючись отримати низку конкурентних переваг, а також побудувати найбільш ефективну систему роботи з клієнтами, багато рекламних агентств замислюються про те, щоб виконати впровадження CRM у свою роботу.
Впровадження CRM-системи у роботу рекламного агентства чи виробництва дозволяє керівнику налаштувати максимально ефективну взаємодію з клієнтами, а також зібрати актуальну клієнтську базу. Крім цього, за рахунок наявності сучасного та просунутого функціоналу, а також високої безпеки, CRM для рекламного виробництва або агентства дозволяє керівнику не побоюватися витоку інформації про клієнтів або передачі бази конкурентам звільненими співробітниками або тими, які пішли з компанії.
Також завдяки наявності у CRM сучасних функціональних можливостей заявки, отримані від клієнтів, будуть оброблятися швидко та якісно, що знизить ризик їхнього переходу до конкурентів і підвищить рівень лояльності.
Серед найважливіших особливостей CRM для реклами, що розробляються під потреби рекламних агентств, можна виділити:
Реклама є одним із найбільш затребуваних видів бізнесу, в якому є максимально жорстка конкуренція. І для того, щоб знизити кількість витрат, що виникають через зниження рівня продажів, співробітникам компанії необхідно не тільки проводити ефективні кампанії з отримання нових клієнтів, а й намагатися зберегти старих, не допускаючи звернення до організацій, що конкурують.
Крім того, для підвищення кількості продажів співробітникам агентства необхідно максимально якісно виявляти потреби замовників, щоб мати можливість пропонувати їм додаткові та супутні послуги. Для реалізації всього перерахованого вище найкраще підійде спеціалізоване програмне забезпечення, а саме CRM для рекламного агентства.
Пов'язано це, перш за все з тим, що таке програмне забезпечення спеціально розроблене під потреби компаній, що працюють на ринку реклами, і тому дозволяє отримати важливі конкурентні переваги. Так, наприклад, впровадження CRM-системи в роботу рекламного агентства дозволяє автоматизувати практично всі процеси, які відбуваються у відділі продажів.
Використовуючи це програмне забезпечення, співробітники зможуть автоматизувати заповнення важливих документів, виконувати надсилання комерційних пропозицій, а також документацію, яка регламентує завершення співробітництва. Крім цього, використання CRM-системи знизить ризик втрати заявок або несвоєчасної їх обробки, оскільки програма автоматично виставлятиме завдання менеджерам, а керівник відділу та компанії зможе відстежувати своєчасність їх виконання.