CRM для салону краси
CRM для салону краси складається з наступних розділів:
«Філії» - розділ, де додаються всі салони краси. Вноситься контактна інформація, адреса та час роботи, який враховується під час запису онлайн.
Розділ «Послуги», де вказується назва послуги та час її виконання. Тут може бути внесена інформація про базову вартість і вносяться винятки для певних співробітників або залежно від посади, наприклад, стрижка у старшого майстра може коштувати дорожче.
Розділ «Майстри» - всі співробітники мережі: їх ПІБ та фото для клієнта, який робить запис та вибирає собі фахівця, контактні дані для внутрішнього користування. Майстри надалі можуть бачити свій розклад у CRM.
«Розклад» здебільшого формується на місяць і відіграє важливу роль при записі. Клієнт спочатку вибирає філію, потім майстра, бачить вільні дати у календарі, потім вибирає послуги, за якими підраховується сумарний час та можливість завершити запис.
База клієнтів формується автоматично під час запису, клієнт вносить своє ім'я та контактні дані: телефон та адресу електронної пошти. Телефон є обов'язковим полем на той випадок, якщо у майстра зміняться робочі дні та адміністратору потрібно буде про це попередити клієнта.
Можливий підрахунок сумарного доходу від кожного клієнта окремо, залежно від певного результату він може отримати знижку або скористатися накопиченими бонусами при оплаті за надані послуги у салоні краси.
Розсилка SMS повідомлень дозволить повідомити клієнта про візит за годину до цього. Також можна інформувати про майбутні акції шляхом надсилання листів на адресу електронної пошти.