CRM для стоматології

CRM для стоматології

Стоматологічні послуги користуються у населення великою популярністю, проте у зв'язку з високою конкуренцією, стоматологічній клініці для отримання прибутку потрібні високі конкурентні переваги. Отримати такі переваги можна за допомогою CRM для стоматології.

CRM для стоматологічної клініки – важливе програмне забезпечення, що дозволяє підвищити ефективність роботи

На сьогоднішній день стоматологічні послуги мають велику популярність у простих обивателів. І якщо ще десятиліття тому пацієнти зверталися до стоматологічної поліклініки тільки для того, щоб поставити пломбу, вилікувати карієс або встановити коронки, то сьогодні все більшу популярність і затребуваність серед простих обивателів набирають такі медичні процедури як відбілювання, чищення зубів, виправлення прикусу, а також нерівностей.

Окрім цього, сучасні клініки пропонують своїм пацієнтам встановлення різних імплантів, що дозволяють практично повністю повернути красу посмішки. При цьому люди, що оплачують великі суми отримання стоматологічних послуг, хочуть отримувати не тільки професійну і висококваліфіковану стоматологічну допомогу, але й найвищий рівень сервісу. А наявність високої конкуренції між клініками змушує ці організації шукати сучасні, практичні рішення, щоб утримувати пацієнтів та підвищувати свої конкурентні переваги. Однією із таких переваг є впровадження в роботу клініки CRM для стоматології.



Що таке CRM для стоматологічної клініки?

За своєю суттю CRM системи для стоматології являють собою спеціалізоване програмне забезпечення, яке спеціально розроблене для цих медичних установ та враховують усі їхні потреби. Для цього програмне забезпечення оснащується особливим функціоналом та інструментами:

  • 1. Єдиний інформаційний простір та клієнтська база даних. Впровадження CRM для стоматології дозволяє керівництву клініки зберігати інформацію не лише про клієнтів, а й про час їх відвідування.
  • 2. Електронна медична база. Використання цього програмного забезпечення дозволяє персоналу почати використовувати електронну медичну базу, в якій вони будуть вести картки, а також прописувати історію хвороби, прикладати рентгенівські знімки та іншу важливу інформацію.
  • 3. Можливість розміщення онлайн-календаря для записів. У разі потреби керівництво клініки зможе розмістити на своєму офіційному сайті онлайн-календар, який будуть використовувати пацієнти, для того, щоб вибрати та записатися на найбільш зручний для себе час лікування.
  • 4. Надсилання нагадувань клієнтам та лікарям. Оскільки CRM для стоматології може інтегруватися з різними сервісами, у тому числі надсиланням електронних листів та СМС-повідомлень, програма може надсилати пацієнтам та лікарям нагадування про прийом.
  • 5. Проведення автоматичного розрахунку вартості послуг. Програма, що має високу функціональність і можливість створювати різні шаблони, може автоматично прораховувати вартість певних послуг, необхідних клієнту.
  • 6. Створення аналітичної інформації про зайнятість кожного фахівця. Виконавши впровадження цього програмного забезпечення, керівник зможе отримувати максимально докладну та достовірну інформацію про те, скільки часу працював кожен співробітник та який прибуток він приніс клініці.
  • 7. Автоматичне формування різноманітної звітної документації.


Які переваги отримують клієнти після впровадження системи CRM для стоматології?

Важливою функціональною особливістю системи CRM для стоматології є те, що вона дозволяє налаштувати максимально ефективні взаємини клініки зі своїми пацієнтами, а також підвищити їх рівень лояльності. Почавши використовувати цю програму в роботі, стоматологічна клініка зможе запропонувати своїм клієнтам високоякісний та сучасний рівень сервісу:

  • - Наявність дуже зручного запису. Використання в роботі CRM системи дозволяє медичній установі запропонувати своїм потенційним пацієнтам дуже зручну форму для запису на прийом до стоматолога.
  • - Автоматична відправка нагадувань про час прийому. Використання інтеграції з сервісом телефонії або розсилки SMS дозволить надсилати клієнтам голосові або текстові повідомлення про час прийому, що позитивно позначиться на їх лояльності до медичної установи.
  • - Наявність електронного документообігу. Завдяки тому, що ця програма може вести весь документообіг клініки в автоматичному режимі, у пацієнтів суттєво скоротиться час перебування у чергах.
  • - Отримання зрозумілих діагнозів та документів. Оскільки більшість документів формуватимуться в електронному вигляді, пацієнти зможуть отримувати зрозумілі документи, а не довідки та рецепти, в яких все написано дуже нерозбірливим почерком.


Які переваги отримують лікарі від впровадження CRM для стоматології?

Не секрет, що досвідчений та висококваліфікований медичний персонал намагається працювати у тих установах, де адміністрація може створити для них максимально комфортні умови праці. Використання медичної установи CRM для стоматології дасть можливість:

  • - Створювати для лікарів найзручніший робочий розклад. Варто сказати, що використання цієї програми не тільки дозволяє створити найбільш зручний для персоналу розклад, але й зробити його доступним для лікарів у будь-який час. Так, наприклад, якщо пацієнт скасує відвідування клініки, програма відразу повідомить про це лікаря.
  • - Можливість призначення профілактичного прийому. У зв'язку з тим, що в програмі зберігаються всі клієнти, лікар отримує можливість надсилати пацієнтам інформацію про необхідність відвідування профілактичного прийому. Наявність такої можливості також позитивно впливатиме на лояльності клієнтів, а також допоможе підвищити рівень продажів.
  • - Формувати оперативну та гнучку систему закупівлі витратних матеріалів та медикаментів. Завдяки створенню єдиного інформаційного простору медичний персонал розумітиме, які медикаменти та препарати знаходяться в наявності та що саме потрібно замовити найближчим часом.
  • - Створити інтерактивну зубну модель. Використовуючи цю модель, лікарі зможуть приймати рішення про оптимальне лікування та наочно пояснювати пацієнтам, як саме воно відбуватиметься.


Які переваги отримує адміністрація клініки після впровадження системи CRM для стоматології?

Основним та головним завданням адміністрації будь-якої медичної установи, у тому числі й стоматології, є отримання прибутку, а також організація комфортної праці персоналу та якісного сервісу для пацієнтів. Досягти всього переліченого дозволяє впровадження в роботу CRM для стоматології:

  • 1. Програма дозволяє швидко виконати аналіз вільних кабінетів та створити для фахівця найкомфортніший графік праці.
  • 2. За допомогою CRM керівник зможе оперативно провести розрахунок заробітної плати кожного співробітника, ґрунтуючись на його зайнятості та ефективності.
  • 3. Використання цього програмного забезпечення дозволяє оцінювати ефективність роботи кожного співробітника.
  • 4. Використовуючи CRM, керівництво зможе створювати та проводити різні акції, які будуть спрямовані на підвищення кількості продажів.
  • 5. Формування зручної, простої та зрозумілої бухгалтерської та фінансової звітності.

Варто зазначити, що впровадження CRM буде цікавим як невеликим стоматологічним кабінетам, так і великим клінікам, які мають у штаті велику кількість співробітників.