CRM для турагентства та організації подорожей

CRM для туристичної фірми

Туристичний бізнес має свої унікальні особливості, через які компаніям, які працюють у цій сфері, потрібно дуже уважно ставитись до кожного клієнта. Допомогти цьому може впровадження у роботу компанії CRM для туристичної компанії. Про те, які переваги отримує турфірма від цього програмного забезпечення, читайте тут.

CRM для туристичної компанії – ефективне програмне забезпечення для підвищення конкурентоспроможності бізнесу

Наявність високої конкуренції, відсутність у споживачів великої кількості коштів, а також наявність у споживачів високої вимогливості змушує кожну туристичну компанію максимально уважно та відповідально ставитися до кожного свого клієнта. Для того, щоб отримувати дохід і бути успішною в роботі, туристичній фірмі необхідно заманити, захопити та утримати кожного клієнта.

Окрім цього, важливим завданням будь-якого туристичного агентства є утримання своїх постійних клієнтів, щоб вони не пішли до конкурентів. І допомогти вирішити всі ці питання, а також підняти бізнес на новий рівень, допоможе впровадження CRM для туризму.



Для чого турагентству необхідне впровадження CRM для туристичної компанії?

Впровадження CRM у роботу туристичної компанії дає можливість отримати низку конкурентних переваг, що дозволяють вести бізнес із найбільшим рівнем ефективності. До цих можливостей належать:

  • 1. Створення єдиного інформаційного простору, де може бути інформація про авіакомпанії, готелі, туристичні оператори, з якими співпрацює компанія. При цьому програмне забезпечення має функціонувати таким чином, щоб фахівець, вислухавши запит потенційного клієнта, зміг оперативно сформувати для нього найбільш цікаву та актуальну пропозицію.
  • 2. Важливою особливістю туристичного бізнесу є наявність високої динаміки та конкуренції. Крім того, цей бізнес сильно залежить від сезонності, і для того, щоб компанія могла отримувати прибуток протягом усього календарного року і приваблювала потенційних клієнтів, відділу маркетингу потрібно постійно проводити оригінальні та цікаві споживачам акції. Керівник може отримати потужну систему аналітики ефективності та якості реклами та маркетингу, виконавши впровадження в роботу компанії CRM для туристичного бізнесу.
  • 3. Впровадження цього програмного забезпечення також дозволяє побудувати найбільш ефективну стратегію взаємодії з клієнтами шляхом інтеграції програми з різними сервісами, наприклад, із сервісами SMS та e-mail розсилок або IP-телефонією.
  • 4. Робота CRM-системи в туризмі дозволяє автоматизувати більшість рутинних процесів, завдяки чому клієнти отримуватимуть документи, які формуються в автоматичному режимі за певними шаблонами, що підвищить ефективність роботи менеджерів відділу продажів.


Особливості впровадження CRM-системи в роботу туристичної компанії

Компанії, що працюють у туристичному бізнесі, для отримання високих конкурентних переваг потребують того, щоб їхня комерційна діяльність мала високий рівень оптимізації. Наявність високої оптимізації процесів, що протікають усередині компанії, дозволяє спростити виконання більшості рутинних операцій, які працівники змушені виконувати щодня.

Після впровадження цього програмного забезпечення програма сама почне виконувати більшість операцій, що суттєво підвищить ефективність роботи та якість обслуговування клієнтів. Тому вирішивши замовити розробку та впровадження CRM у діяльність власної компанії, керівник повинен враховувати низку найважливіших нюансів, які необхідно ділити на кілька окремих груп:

  • 1. Ліди. CRM для туризму, впроваджена в роботу туристичної компанії, обов'язково має проводити облік первинних звернень від потенційних клієнтів та вносити їх у клієнтську базу даних. Наявність такої функції у CRM-системи дозволяє не тільки збирати велику базу даних, але й у разі потреби робити клієнтам розсилки із найбільш актуальними та цікавими пропозиціями у вигляді турів, що горять, акцій та знижок. Для зручності роботи менеджера пошук за базою даних повинен проводитись за допомогою різних фільтрів, які спростять процес його роботи. Крім цього, програма дасть змогу керівнику відслідковувати ефективність роботи кожного співробітника відділу продажів та приймати рішення щодо його заробітної плати.
  • 2. Воронка продажів. Наявність у програмі воронки продажів дозволить керівнику контролювати кількість угод, укладених із клієнтами, розуміти на якому етапі найчастіше відбувається відмова клієнта від співпраці, а також познайомитися з системними помилками, яких припускаються більшість фахівців, які працюють із клієнтами. Наявність такої інформації дасть змогу виключити присутні помилки і тим самим підвищити якість роботи з клієнтами, а отже, і збільшити прибуток компанії.
  • 3. Отримання та обробка заявок. Унікальність CRM-системи для туристичної компанії полягає у тому, що ця програма дозволяє отримувати та обробляти заявки, що надходять із різних джерел трафіку в єдиному місці, а саме, у CRM. Крім того, працюючи із клієнтською базою, менеджер бачитиме всю інформацію про платежі, а також заборгованість клієнтів при замовленні турів, а отже зможе оперативно реагувати, телефонуючи замовникам і нагадуючи про необхідність зробити платіж. Крім цього, у разі потреби CRM дозволяє робити перерахунок вартості путівок залежно від зміни курсу валют.
  • 4. Оформлення необхідної документації. Для зручності роботи фахівців та керівництва, в CRM для туристичних компаній обов'язково повинні бути можливості створення електронного документообігу, наприклад, формування листів бронювання, надання клієнтам документації, що регламентує розрахунок вартості путівки, надавати електронний договір клієнтам, виставляти рахунки, а також надсилати кожному клієнту спеціалізовані пам'ятки. Оскільки всі вищезгадані документи формуються за спеціальними шаблонами, керівник отримає можливість оперативно змінювати їх у разі необхідності.
  • 5. Створення туристами особистого кабінету. У разі потреби компанія може надавати своїм клієнтам можливість створення на своєму офіційному сайті особистого кабінету, де відображатиметься різна корисна інформація, а також пакет документів, які турист може завантажити та надалі роздрукувати.
  • 6. Можливість виконання клієнтами оплати путівок в онлайн-режимі. Наявність такої функції в CRM для туристичної компанії дозволить туристу оплачувати отримані послуги найпростішим і найвигіднішим для себе способом, перебуваючи в режимі онлайн, наприклад, за допомогою банківських карток, електронних грошей та гаманців, а також різних систем швидких переказів.
  • 7. Інформація про партнерів. CRM для туристичного бізнесу обов'язково повинна зберігати всю важливу інформацію про партнерів компанії. При цьому інформація про партнерів має оперативно надаватися на першу вимогу менеджерів.
  • 8. Путівки та квитки. Присутня у компанії система повинна виступати як помічник співробітникам і давати можливість швидко в режимі онлайн знаходити інформацію про тури та квитки по базах постачальників та операторів.
  • 9. Наявність автоматизації розрахунків вартості путівок за індивідуальними параметрами клієнтів.

У разі, якщо замовляючи розробку та впровадження CRM, керівник компанії продумає її функціонал, то ця програма стане дуже корисним інструментом, що дозволить організувати максимально ефективну взаємодію із клієнтами.