CRM-система для віконних компаній, продаж вікон

CRM для продажу вікон та віконного бізнесу

CRM для віконної компанії – це найпотужніший інструмент, що дозволяє підвищити якість обслуговування клієнтів та ефективність роботи бізнесу. Про те, які переваги отримує компанія, виконавши впровадження CRM для віконного бізнесу, читайте в цій статті.

CRM для віконного бізнесу – потужний спосіб автоматизувати та підвищити ефективність роботи компанії

Не секрет, що у віконному бізнесі конкуренція зростає щороку, що змушує компанії, які займаються виробництвом, продажем та встановленням пластикових вікон та балконів, постійно підвищувати якість власного сервісу, використовувати все більш сучасні технології, а також боротися за кожного свого клієнта.

Окрім цього, важливою особливістю роботи компанії у віконному бізнесі є тривалий термін виконання замовлень, адже у середньому після укладення договору про співробітництво виробництво вікна виконується за 7–10 робочих днів, а іноді може навіть доходити до одного місяця. Тому у віконному бізнесі необхідно мати якісну і сучасну систему оповіщення замовників, щоб вони не забули про своє замовлення.

Вирішити питання, пов'язані із грамотною та оперативною підтримкою клієнтів, а також побудувати найбільш ефективну систему роботи компанії допоможе впровадження CRM для віконного бізнесу.



Що потрібно знати власникам віконного бізнесу про впровадження CRM?

Якщо компанія, що працює у сфері виготовлення, продажу та встановлення пластикових вікон, систематично втрачає своїх клієнтів, значить, настав час, щоб керівник задумався про покращення якості сервісу та провів оптимізацію бізнес-процесів.

Зробити це можна, виконавши впровадження CRM у відділ продажу, адже використання цієї системи дасть змогу автоматизувати більшу частину рутинних процесів, що виконуються співробітниками цього підрозділу, підвищити рівень ефективності роботи кожного спеціаліста, а також отримати найважливіші конкурентні переваги.



Що таке CRM для віконної компанії?

За своєю суттю CRM – це спеціалізоване програмне забезпечення, розроблене спеціально під потреби компанії, що працює у сфері віконного бізнесу та дозволяє цій організації отримати наступні корисні та важливі для якісної роботи можливості:

  • 1. Єдиний інформаційний простір, що дозволяє співробітникам різних відділів та підрозділів компанії отримувати актуальну та корисну для роботи інформацію без тривалих уточнень.
  • 2. Сформувати загальну базу даних, яка містить найкориснішу, важливу та актуальну інформацію про кожного клієнта.
  • 3. Впровадження та розробка CRM під індивідуальні потреби клієнта, що працює у віконному бізнесі, дозволяє йому стати власником потужного аналітичного інструменту, який дає можливість дізнаватися найважливішу аналітичну інформацію про роботу бізнесу.
  • 4. Отримувати максимально докладну та достовірну інформацію про всі причини зірваних угод або клієнтів, що пішли до конкурентів.
  • 5. Підвищує рівень контролю керівництва за всіма бізнес-процесами, що протікають усередині компанії, а також за операціями.
  • 6. Отримувати реальну оцінку ефективності як кожного співробітника відділу продажу, так і всього цього підрозділу загалом.
  • 7. Поліпшити якість роботи рекламних кампаній та маркетингових інструментів, спрямованих на розвиток бізнесу.

Саме з цієї причини багато керівників компаній, які ведуть власну комерційну діяльність у галузі віконного бізнесу, називають CRM новою та унікальною можливістю збільшити якість, а також ефективність власного бізнесу. Адже завдяки впровадженню у компанії цього програмного забезпечення керівник отримує можливість підвищити ефективність усіх бізнес-процесів, починаючи від проведення рекламних кампаній і розробки маркетингових стратегій і закінчуючи якісним обслуговуванням кожного клієнта.

Крім того, використання CRM для віконного бізнесу дозволяє звести докупи всі функції та інструменти, що використовуються компанією при веденні своєї комерційної діяльності без втрати часу на організацію контролю та технічного забезпечення.

При цьому кожен керівник, який працює в цій сфері економіки, добре знає про те, що залучення клієнта - це лише півсправи, адже для того, щоб він зміг принести компанії прибуток та отримати необхідні йому послуги, замовника слід утримати та привести до укладення угоди. Завдяки впровадженню та використанню CRM для віконної компанії, керівник отримує можливість аналізувати всі угоди за певний період часу, відслідковувати, скільки угод було закрито або зірвано і отримувати інформацію про помилки, яких найчастіше припускаються менеджери під час роботи із замовниками.

Зрозумівши сильні та слабкі сторони своєї компанії під час роботи з клієнтами, керівник зможе усунути недоліки і таким чином суттєво покращити рівень сервісу своєї організації під час взаємодії із замовниками. Крім цього, використовуючи CRM, менеджери матимуть можливість ефективно працювати з новими клієнтами, а також утримувати колишніх та постійних замовників, що автоматично призведе до підвищення рівня прибутку.

Звертаючись за створенням CRM, власник компанії зможе отримати програмне забезпечення, яке буде не тільки призначене для ведення комерційної діяльності у віконному бізнесі, а й спеціально розроблене під потреби його організації. Завдяки цьому, використовуючи у своїй роботі цю програму, його співробітники отримають гнучкий, багатофункціональний та зручний інструмент, що спрощує роботу, а також підвищує ефективність ведення комерційної діяльності.



Які переваги отримує організація від впровадження CRM для віконної компанії?

Основним призначенням цього програмного забезпечення є виведення бізнесу на новий рівень. Крім цього, використання цієї програми дозволяє керівництву компанії відстежувати ефективність роботи бізнесу, а також отримувати дані з яких причин відбувається зрив угод після того, як було зроблено заміри для клієнтів.

Наявність цієї інформації, а також єдина база даних та загальне інформаційне поле для всіх співробітників організації дозволяє вивести власний бізнес на новий рівень. Серед найважливіших переваг CRM для віконного бізнесу слід зазначити:

  • 1. Можливість централізованого та безпечного зберігання різної важливої ​​інформації, наприклад даних про клієнтів. Причому наявну у компанії базу даних не зможе забрати і передати конкурентам менеджер, що звільнився.
  • 2. У програмі зберігається лише найбільш корисна, важлива та актуальна інформація, оскільки її оновлення відбувається в режимі реального часу.
  • 3. У процесі роботи CRM здатна збирати та аналізувати дані про ефективність проведених рекламних та маркетингових кампаній, контролювати фахівців відділу продажів, а також давати інформацію про якість обслуговування кожного замовника, що звернувся до організації.
  • 4. Програма дозволяє керівнику планувати дії та діяльність організації в майбутньому, наприклад, ставити найважливіші цілі та контролювати їх досягнення.
  • 5. Після впровадження в роботу компанії CRM керівництво отримує можливість відслідковувати ефективність праці співробітників, що стимулюватиме останніх на більш якісну та ефективну працю.
  • 6. Завдяки наявності спеціалізованого функціоналу ця програма дає можливість аналізувати роботу рекламного та маркетингового відділів та проводити найбільш ефективні та цікаві клієнтам рекламні кампанії та акції.
  • 7. Програма може інтегруватися з різними сервісами, що дозволяє отримувати інструменти для проведення поштових або СМС-розсилок.