CRM для віконної компанії – це найпотужніший інструмент, що дозволяє підвищити якість обслуговування клієнтів та ефективність роботи бізнесу. Про те, які переваги отримує компанія, виконавши впровадження CRM для віконного бізнесу, читайте в цій статті.
Не секрет, що у віконному бізнесі конкуренція зростає щороку, що змушує компанії, які займаються виробництвом, продажем та встановленням пластикових вікон та балконів, постійно підвищувати якість власного сервісу, використовувати все більш сучасні технології, а також боротися за кожного свого клієнта.
Окрім цього, важливою особливістю роботи компанії у віконному бізнесі є тривалий термін виконання замовлень, адже у середньому після укладення договору про співробітництво виробництво вікна виконується за 7–10 робочих днів, а іноді може навіть доходити до одного місяця. Тому у віконному бізнесі необхідно мати якісну і сучасну систему оповіщення замовників, щоб вони не забули про своє замовлення.
Вирішити питання, пов'язані із грамотною та оперативною підтримкою клієнтів, а також побудувати найбільш ефективну систему роботи компанії допоможе впровадження CRM для віконного бізнесу.
Якщо компанія, що працює у сфері виготовлення, продажу та встановлення пластикових вікон, систематично втрачає своїх клієнтів, значить, настав час, щоб керівник задумався про покращення якості сервісу та провів оптимізацію бізнес-процесів.
Зробити це можна, виконавши впровадження CRM у відділ продажу, адже використання цієї системи дасть змогу автоматизувати більшу частину рутинних процесів, що виконуються співробітниками цього підрозділу, підвищити рівень ефективності роботи кожного спеціаліста, а також отримати найважливіші конкурентні переваги.
За своєю суттю CRM – це спеціалізоване програмне забезпечення, розроблене спеціально під потреби компанії, що працює у сфері віконного бізнесу та дозволяє цій організації отримати наступні корисні та важливі для якісної роботи можливості:
Саме з цієї причини багато керівників компаній, які ведуть власну комерційну діяльність у галузі віконного бізнесу, називають CRM новою та унікальною можливістю збільшити якість, а також ефективність власного бізнесу. Адже завдяки впровадженню у компанії цього програмного забезпечення керівник отримує можливість підвищити ефективність усіх бізнес-процесів, починаючи від проведення рекламних кампаній і розробки маркетингових стратегій і закінчуючи якісним обслуговуванням кожного клієнта.
Крім того, використання CRM для віконного бізнесу дозволяє звести докупи всі функції та інструменти, що використовуються компанією при веденні своєї комерційної діяльності без втрати часу на організацію контролю та технічного забезпечення.
При цьому кожен керівник, який працює в цій сфері економіки, добре знає про те, що залучення клієнта - це лише півсправи, адже для того, щоб він зміг принести компанії прибуток та отримати необхідні йому послуги, замовника слід утримати та привести до укладення угоди. Завдяки впровадженню та використанню CRM для віконної компанії, керівник отримує можливість аналізувати всі угоди за певний період часу, відслідковувати, скільки угод було закрито або зірвано і отримувати інформацію про помилки, яких найчастіше припускаються менеджери під час роботи із замовниками.
Зрозумівши сильні та слабкі сторони своєї компанії під час роботи з клієнтами, керівник зможе усунути недоліки і таким чином суттєво покращити рівень сервісу своєї організації під час взаємодії із замовниками. Крім цього, використовуючи CRM, менеджери матимуть можливість ефективно працювати з новими клієнтами, а також утримувати колишніх та постійних замовників, що автоматично призведе до підвищення рівня прибутку.
Звертаючись за створенням CRM, власник компанії зможе отримати програмне забезпечення, яке буде не тільки призначене для ведення комерційної діяльності у віконному бізнесі, а й спеціально розроблене під потреби його організації. Завдяки цьому, використовуючи у своїй роботі цю програму, його співробітники отримають гнучкий, багатофункціональний та зручний інструмент, що спрощує роботу, а також підвищує ефективність ведення комерційної діяльності.
Основним призначенням цього програмного забезпечення є виведення бізнесу на новий рівень. Крім цього, використання цієї програми дозволяє керівництву компанії відстежувати ефективність роботи бізнесу, а також отримувати дані з яких причин відбувається зрив угод після того, як було зроблено заміри для клієнтів.
Наявність цієї інформації, а також єдина база даних та загальне інформаційне поле для всіх співробітників організації дозволяє вивести власний бізнес на новий рівень. Серед найважливіших переваг CRM для віконного бізнесу слід зазначити: