Кейс впровадження CRM для поліграфії

Розроблено CRM-систему для друкарні «Комплекс Друк» з безліччю розділів та ролями користувачів: адміністратор, менеджер, друкар, дизайнер та водій. Права користувачів у різних розділах системи суворо регламентовані.

На головній сторінці знаходяться «Замовлення» з фільтрами: за періодом, за клієнтом, за підрядником та за статусом оплати, щоб бачити борги клієнта за кожним замовленням, так само є пошук за назвою. Замовлення кожного клієнта можна продублювати, натиснувши на відповідну кнопку, у такому разі значення полів під час створення нового замовлення будуть вже заповненими. Для зручності передбачені кнопки фільтрів за клієнтом, і за клієнтом + борги, у цьому випадку не потрібно заповнювати поля фільтрації, а просто натиснути відповідну кнопку в колонці «Замовник» з таблиці.

Під час редагування замовлення можна поставити спеціалізовані завдання дизайнеру та водієві. Так само додати оплати, і переглянути їхню історію, калькуляція за вартістю, сумою оплати та розрахунку боргу відбуваються автоматично.

Таблиця Завдання - всі завдання: звичайні та спеціалізовані, останні прив'язані до конкретного замовлення, про що було сказано вище. За ними передбачені фільтри: за період (за датами), за сьогодні, за тиждень, за місяць, за типом: вхідні або вихідні, статус виконання: нова, в роботі, виконана, та за простроченістю. Прострочені завдання виділяються червоним фоном.

Таблиця «Клієнти» з додаванням, редагуванням та видаленням. Реалізовано пошук за частковим збігом по полях даних клієнта та фільтри за способами оплати та типом доставки. Базу даних клієнтів з урахуванням фільтрів можна експортувати до Excel-файлу.

Подібні розділи «Постачальники» та «Підрядники» - пошук здійснюється онлайн за всіма полями. Крім загальних та контактних даних, вказуються способи оплати, дані таблиць можна вивантажити в Excel.

Розділ «Фінанси» - можна додати заробітну плату, відфільтрувати дані за періодом та за касою, і побачити загальну суму за ними. Також відбувається калькуляція фінансових даних більш глобального рівня компанії: борг клієнта, зовнішній борг і прибуток компанії.

На сторінці «Каса» можна побачити, скільки коштів у кожному з пунктів: Готівка, Монобанк, ПриватБанк, ТОВ та ФОП.

У розділі «Витрати» калькулюється загальна сума всіх витрат, з урахуванням фільтрів за періодом та за касою.

Таблиця «Співробітники»: додавання, редагування та видалення. Співробітник не видаляється повністю, перед видаленням з'являється модальне вікно з підтвердженням дії, це передбачено і в інших розділах, щоб випадково не видалити натисканням кнопки. Також запис з БД не видаляється, а проставляється відмітка – це потрібно, щоб запис більше не підтягувався при додаванні, наприклад, замовлення, але якщо раніше співробітник десь був закріплений або йому було поставлено завдання – щоб ці дані не втратити. Крім заповнення даних користувачів, можна завантажити їхню фотографію, вона буде використана в CRM замість дефолтного зображення.