Кейс впровадження CRM для інвестиційної фірми

У CRM-системі для інвестиційної компанії, яка займається навчанням роботі на криптовалютній біржі, передбачено 4 ролі користувачів: адміністратор, тимлід, менеджер та ретеншн.

Ще додаткова роль користувача призначається клієнту, який авторизується на навчальній «Платформі» (між якою і CRM відбувається обмін даними через API, інтеграція цих двох систем може легко налаштовуватися вручну , завдяки конфігураційним файлам).

У розділі «Джерела» вказуються назви ресурсів, звідки до системи надійшли клієнти або ліди. Довідник «Гаманці» відповідає за налаштування надписів, завантаження зображень і QR-кодів гаманців, діючих у системі. Вони використовуються на платформі в розділі «Banking». Клієнт обирає один із цих гаманців та створює заявку на поповнення або виведення коштів.

У меню «Команди» можна створити групу з головним тимлідом, який відповідальний за своїх менеджерів та їхніх клієнтів. Також є можливість вибрати команду за замовчуванням, таким чином клієнт при реєстрації буде автоматично закріплений за тимлідом цієї групи, а якщо тимлід у ній не призначений – то за адміністратором.

Розділ «Клієнти» містить такі фільтри: за ID клієнта, пошук за частковим збігом ПІБ, номером телефону чи електронної пошти, за джерелом, статусом та відповідальним. У розділі передбачено масові дії для відфільтрованих або вибраних клієнтів. Їм можна змінити статус чи відповідального.

Так само реалізовано експорт клієнтів у CSV. Запис у файл здійснюється циклічно, що забезпечує надійність обробки даних навіть у разі величезної клієнтської бази. У розділі «Джерела» можна імпортувати інформацію про клієнтів у систему CRM. Для цього необхідний CSV файл із певною послідовністю даних.

Для кожного клієнта є можливість безпосередньо в таблиці змінити «Час дзвінка» (дата і час у минулому відображатимуться на червоному тлі, у майбутньому – на зеленому) та «Статус» (холодний, немає відповіді, не цікаво, неякісний, передзвонити пізніше, був в обр./гір., в обробці, гарячий та конвертований).

У таблиці поруч із ПІБ знаходиться «ID клієнта», який показує чи є обліковий запис у клієнта чи ні, або чи був клієнт заблокований на «Платформі». При натисканні на ім'я клієнта відкривається модальне вікно, де можна відредагувати дані. Всі зміни після збереження автоматично відобразяться в самій таблиці без перезавантаження сторінки.

Особливу роль у цьому розділі грають права користувачів. Так адміністратор може бачити абсолютно всіх клієнтів, тимлід – лише клієнтів зі своєї команди або тих, у яких він призначений відповідальним; менеджер та ретеншн – лише своїх клієнтів. Особливість системи така, що ретеншн управляє переважно клієнтами у статусі «Сконвертований». І всі ролі, залежно від своїх прав, обмежені в інших вкладках модального вікна: «Коментарі», «Баланс», «Угоди» та «Верифікація».

До інформації про клієнта в режимі онлайн можна залишити коментар. У вкладці «Верифікація» - побачити завантаженні документи клієнта, які він надав «Платформі» у необхідному форматі (лише jpg, jpeg або png - інші формати система не приймає), щоб підтвердити або скасувати свою верифікацію.

Для поповнення свого балансу клієнт у розділі «Banking» створює заявку. Відповідальний поповнює йому баланс у клієнтському модальному вікні та змінює статус заявки на «Completed» (Виконана). Також можна створювати заявку на виведення коштів, а відповідальний може ще поповнювати/списувати кредитні кошти клієнта та нараховувати йому бонуси.

На «Платформі» в однойменному розділі клієнт може вибрати валютну пару для укладання угоди. На сторінці відображається графік з коливаннями курсу в режимі реального часу. Над графіком знаходиться фінансова статистика клієнта: його баланс, кредитні кошти, скільки він витратив на відкриті угоди, який прибуток від цих угод на даний момент, і скільки коштів йому доступно для продовження гри на валютній біржі.

При укладанні угоди доступна опція «Leverage» (Плеча), яка дозволяє збільшити ставку клієнта разом із фінансовим ризиком (можна більше заробити, але й втратити також можна більше). Також у режимі онлайн автоматично обчислюється максимально доступний розмір ставки. Після купівлі/продажу всі відкриті угоди відображаються під графіком.

За всіма угодами оновлюється інформація за поточним курсом, та обчислюється можливий прибуток (PnL). Поточні курси відображаються завдяки API інтеграції з фінансовим сервісом, який надає поточні котирування за обраною валютною парою.

Доступні також опції «Stop loss» / «Take profit» – якщо поточний курс досягає межі свого верхнього чи нижнього значення, то угода закривається. Так само, якщо вільні кошти клієнта підуть в мінус у процесі зміни котирувань – всі угоди будуть закриті.

На платформі клієнту доступна аналітика у розділі «Dashboard», де він за останні 12 днів може побачити статистику за день у графічному вигляді: кількість угод та баланс за ними, а також – загальний показник PnL за цей період. Історія всіх укладених угод доступна у розділі «Trade history».