Кейс впровадження СRM для зовнішньої реклами

Для компанії «Farba», що займається виробництвом внутрішньої реклами , була розроблена CRM-система з такими ролями користувачів: власник, керівник, менеджер, виробництво та дизайнер.

На головній сторінці для всіх ролей, окрім виробництва, розміщено дашборд з поточними замовленнями, які розташовані в колонках відповідно до своїх статусів. Реалізовані такі фільтри: за номером замовлення, за назвою, за пріоритетом, за клієнтом, за строками виконання, за підрядником і його номером. Для виробництва — дашборд з відкритими задачами, розподіленими за пріоритетом.

У розділі «Клієнти» розміщена таблиця з пошуком за ПІБ, компанією, телефоном та електронною поштою, а також фільтр за джерелами клієнтів. Усередині картки можна обрати кілька способів оплати, типів оплати та каналів комунікації. Також є перехід у вкладку «Способи доставки», де заповнюються дані залежно від обраного варіанту, що надалі пришвидшує оформлення нового замовлення.

Сторінка «Замовлення» містить такі фільтри: за періодом створення, за назвою, за клієнтом, за джерелом, за відповідальним, за номером замовлення, за статусом, за статусом оплати, за підрядником, за номером підрядника, за датою постачання, за пріоритетом, за датою закриття, за скасованими, за першим замовленням. Усі замовлення позначені кольором відповідно до пріоритету, за кожним із них відображається маржа та маржинальність. Також доступний загальний звіт за загальною сумою, витратами, маржею та кількістю замовлень.

При редагуванні замовлення після вибору клієнта з бази даних автоматично підтягуються його канали комунікації, способи й типи оплати, а також способи доставки. Залежно від статусу на сторінці з’являються додаткові поля. Закрити угоду можна лише після її повної оплати.

Вкладка «Товари та послуги» — найдинамічніша, її вміст формується онлайн у процесі заповнення підрозділів: «Широкоформатний друк» (де крім додавання матеріалів, для кожного можна додати пост-обробку), «Продукція» та «Послуги».

Дані для цих підрозділів підтягуються з відповідних джерел з актуальними цінами. Під час заповнення — залежно від типу — вартість розраховується за шістьма різними формулами. Усе це відбувається онлайн з автоматичним формуванням фінансових показників замовлення: загальна вартість, знижка (якщо зазначена в картці клієнта — підтягується автоматично з можливістю редагування; на основі відсотка рахується сума у гривнях), сума зі знижкою, оплати, борг, витрати, маржа та маржинальність.

У вкладці «Витрати» відображаються показники маржі та маржинальності. Сума замовлення, сплачено, залишок та статус оплати показуються у вкладці «Оплати» . Будь-які зміни в цих розділах призводять до перерахунку всіх фінансових показників. Після закриття чи скасування замовлення всі додаткові вкладки стають неактивними.

Документи замовлення завантажуються онлайн з оновленням таблиці без перезавантаження сторінки. Є можливість переглядати файли деяких форматів у браузері без завантаження.

Розділ «Завдання» складається з вкладок «Вхідні» та «Вихідні». Власник також бачить усі задачі в CRM і має фільтри: за періодом дедлайну, відповідальним, статусом, затримкою, пріоритетом, ID завдання та періодом виконання. Усі задачі позначаються різними кольорами залежно від статусу, а також мають кольорову позначку пріоритету.

У розділі «Підрядники» міститься основна контактна інформація, банківські реквізити та вибір кількох способів оплати.

Меню «Довідка» містить такі розділи: «Користувачі», «Константи», «Широкоформатний друк», «Пост-обробка», «Продукція», «Послуги», «Категорії витрат» та «Підкатегорії витрат».

«Користувачі» — таблиця юзерів, які працюють у системі; дані вносить власник, який призначає їм ролі, визначаючи тим самим їхні права в CRM. «Константи» — таблиця значень, що використовуються в розрахунках CRM, наприклад курс долара. Для матеріалів розділу «Широкоформатний друк» ціни вказуються у валюті та автоматично конвертуються у гривню за поточним курсом. Також погодинна ставка дизайнера впливає на розрахунок і подальший автоматичний перерахунок витрат в замовленні.

«Пост-обробка» також має розрахунок вартості в гривні залежно від курсу. Дані з цього розділу, як і з розділів «Широкоформатний друк», «Продукція» та «Послуги», використовуються у вкладці «Товари та послуги» в замовленнях. «Категорія витрат» і «Підкатегорія витрат» використовуються у вкладці «Витрати». Частина записів зарезервована для автоматичного створення витрат, наприклад категорія «Витрати по замовленню» та підкатегорія «Дизайнер».