CRM-система для будівельних компаній

CRM для будівництва

Будівництво – це дуже відповідальний бізнес, ефективність та прибутковість якого безпосередньо залежить від якості роботи відділу продажів. Для того, щоб відділ продажів працював максимально оперативно та ефективно, необхідно, щоб його співробітники користувалися CRM для будівельної компанії. Які переваги має компанія від впровадження CRM для будівництва, читайте тут.

CRM-система для будівельної компанії – передові технології розвитку бізнесу

Успішне ведення бізнесу будівельною компанією безпосередньо залежить від якості та оперативності роботи відділу продажів. Адже в цій сфері бізнесу навіть один втрачений клієнт може спричинити отримання компанією багатомільйонних збитків. Саме тому багато керівників та власників будівельних компаній намагаються ввести в роботу своїх організацій різне програмне забезпечення, що дозволяє автоматизувати більшість бізнес-процесів, а також підвищити ефективність роботи фахівців.

До таких програм належить і CRM система для будівельної компанії, за допомогою якої комерційна структура може налагодити ефективнішу взаємодію із клієнтами.



Що потрібно знати про впровадження CRM керівнику та власнику будівельної компанії?

Не секрет, що введення у роботу компанії єдиного інформаційного поля, а також автоматизація більшості бізнес-процесів дають змогу підвищити ефективність роботи будь-якого бізнесу. І особливо добре така тенденція проглядається у будівельному бізнесі, де компаніям дуже важливо зберігати та оперативно використовувати великі обсяги інформації, пов'язаної з об'єктами будівництва, клієнтами, нерухомістю, постачальниками будівельних та оздоблювальних матеріалів.

Окрім того, керівництво компанії має контролювати кожен будівельний об'єкт, відстежувати роботу та технічний стан спеціальної техніки, що є на об'єкті, враховувати витрати будівельних та оздоблювальних матеріалів. І допомогти налаштувати роботу найбільш ефективно та відповідально допоможе впровадження CRM-системи.



Для чого необхідно впроваджувати CRM компанії, що працює у будівельній галузі?

Важливою функцією будь-якого CRM є підвищення ефективності та якості взаємовідносин із клієнтами. Якщо говорити про будівельні організації, то впровадження CRM-системи в її роботу дозволяє отримати такі конкурентні переваги:

  • - Усі дані про клієнтів вносяться в єдину інформаційну систему, а не стають власністю менеджера, що обробляє заявку. Всі дані, в тому числі історія спілкування поштою або телефонні розмови, різні домовленості, плани щодо майбутніх закупівель додаються до картки клієнта, розташованої в єдиній базі даних CRM-системи. Наявність такого підходу гарантує, що менеджер не забуде важливу інформацію або вона не загубиться у разі його звільнення та переходу на іншу роботу.
  • - Оперативне виставлення працівникам завдань, а також донесення до них найважливішої інформації. Фахівець або керівник, відвідавши будівельний об'єкт, може оперативно вносити до програми різну важливу інформацію, виставляти завдання співробітникам, у результаті працівники можуть бачити всю картину робіт, а також приймати рішення без нескінченних нарад та телефонувань до суміжних підрозділів.
  • - Автоматизація процесів комунікації з клієнтами. В результаті використання CRM для будівельної компанії у відділі продажів буде автоматизовано більшість процесів, наприклад, може відбуватися автоматичне заповнення документації та виконуватись її відправлення клієнтам. Крім цього, співробітники зможуть дізнаватися про важливі потреби клієнтів та пропонувати їм суміжні або додаткові послуги, що дозволить підвищити рівень продажів, а отже, і прибуток компанії.
  • - Контроль за ефективністю роботи кожного співробітника. Важливою особливістю CRM є те, що вона дозволяє керівнику відстежувати ефективність роботи кожного фахівця, а також призначати йому завдання для виконання. При цьому для того, щоб зрозуміти наскільки ефективно працював один із співробітників або весь відділ за певний відрізок часу, керівнику не знадобиться багато робочого часу, оскільки програма надає спеціалізовані зручні для ознайомлення звіти у вигляді графіків або діаграм.


Особливості впровадження CRM системи для будівельної компанії

Будівельний бізнес матиме високу конкурентоспроможність і ефективність у тому випадку, якщо в його роботі буде присутня автоматизація бізнес-процесів, що протікають у компанії, в процесі проведення будівельних робіт будуть використовуватися передові технології, якісні оздоблювальні та будівельні матеріали та сучасна спецтехніка, що знаходиться у хорошому технічному стані.

Також на ефективність роботи компанії впливає наявність досвідчених та відповідальних співробітників та ведення бізнесу з високим рівнем прозорості. Для того, щоб усе вищезгадане було успішно реалізовано в роботі будівельної компанії, керівництво в обов'язковому порядку має виконати впровадження CRM для будівництва. Адже, виконавши впровадження цього програмного забезпечення, компанія зможе отримати:

  • 1. Єдине інформаційне поле для ефективної роботи. Спільне інформаційне поле дозволить формувати не тільки базу даних про своїх клієнтів та їх індивідуальні потреби, а й про постачальників, а також об'єкти нерухомості, на яких проводилися будівельні або оздоблювальні роботи.
  • 2. Автоматизація та ведення документообігу в електронному вигляді.
  • 3. Забезпечення контролю над усіма даними, що заносяться у систему співробітниками.
  • 4. Автоматизація більшості рутинних процесів, що відбуваються у відділах компанії.
  • 5. Можливість обробки та отримання важливої ​​аналітичної інформації, пов'язаної з ефективністю роботи кожного відділу та підрозділу, отриманням прибутку за певний часовий відрізок та багато іншої інформації, що дозволяє прораховувати ефективність бізнесу, а також складати довгострокові стратегії його розвитку.


Які ще можливості отримує керівник від впровадження CRM для будівельної компанії

Крім усього перерахованого вище, CRM система для будівельної компанії дозволить керівнику:

  • - Контролювати своєчасність робіт на кожному будівельному об'єкті. Своєчасне отримання інформації про всі етапи проведення будівельних робіт дозволить керівнику контролювати терміни їх виконання та приймати оперативні та своєчасні рішення.
  • - Можливість ефективно контролювати бюджет організації. Після впровадження CRM керівник зможе отримувати інформацію про те, куди йде більша частина грошей із бюджету та оптимізувати ці витрати.
  • - Керування розрахунками компанії із клієнтами та постачальниками. CRM система для будівельної компанії дозволить автоматично виконувати виставлення рахунків, а також формувати багато інших документів за допомогою створення певних шаблонів.
  • - Відстежувати знаходження та переміщення будівельними об'єктами спецтехніки, що знаходиться у автопарку компанії. Використання цього програмного забезпечення дозволяє контролювати переміщення та роботу спецтехніки, а також розуміти, на який саме об'єкт для виконання робіт необхідно орендувати додаткове обладнання.
  • - Наявність контролю за роботою кожного співробітника.