CRM для інтернет-магазину, онлайн-покупок

CRM інтернет магазин

CRM для інтернет-магазину

CRM для інтернет-магазину зазвичай складається:

З самого магазину, який бачить клієнт. Товари розміщені за категоріями, до них можна застосувати фільтр для пошуку необхідного. Після вибору товари поміщаються до кошика. Після оплати через платіжну систему онлайн – адміністратор сайту може побачити його в особистому кабінеті CRM.

Сама CRM може складатися з розділів: «Користувачі», «Клієнти», «Товари», «Категорії товарів», «Склад», «Замовлення» та аналітика за ними.

Розділ «Користувачі» включає співробітників, які мають доступ до особистого кабінету, так само зареєстрованих клієнтів, які після авторизації можуть скористатися, наприклад, персональною знижкою за допомогою введення коду перевірки.< /p>

Заповнюється розділ «Категорії товарів» у «Довідниках», потім ці категорії доступні при додаванні, редагуванні картки товару. Перш ніж клієнт сплатить товар, йде звірка із його запасами на Складі. Дані за складом можна оновлювати за допомогою імпорту даних із файлу.

У розділі Замовлення знаходяться оплачені покупки клієнтів. За кожним покупцем можна відстежити історію і на її основі зробити пропозицію на майбутнє, за подібними або супутніми товарами. Також можна відстежити кількість оплат за період та вирахувати виручку.

Наш досвід. Розроблений Vape Shop - покупець рухається до покупки поетапно, переходячи від головної сторінки на сторінку з категоріями, потім підкатегоріями, потім до самих смаків. Після того, як вибір сформовано, йде звірка з кількістю на складі, і якщо вона пройде успішно, клієнт оплачує замовлення за допомогою платіжної системи «Tinkoff».

У картці клієнта передбачено функціонал для формування пропозиції на основі його історії. Підбираються смаки, подібні до його уподобань, але також і такі, які він до цього не замовляв. Самі одиниці товару також мають свій рейтинг, і цей розрахунок відбувається алгоритмічно. На виході генерується PDF-файл із візуальним уявленням про запропоновані товари. Після друку ця пропозиція надсилається у посилці клієнту.

Робота складу, після того як замовлення було зроблено, одиниці товару списуються зі складу. Імпорт даних із файлу CSV дозволяє оновити кількість продукції.