CRM для поліклініки
CRM для клініки та медичного центру включає:
Розділ «Клієнти» з можливістю додавати, редагувати та видаляти пацієнтів. Кожна картка клієнта містить ПІБ, телефон, адресу електронної пошти, стать, дату народження та поточний вік. У картці є розділи: «Процедурна карта» та «Історія візитів».
«Процедурна карта» є бланк-анкетою, яка містить лікувально-діагностичну інформацію, коментарі та висновки лікарів. «Історія візитів» містить інформацію про відвідування клініки із віком пацієнта на той момент. Розділ «Лікарі» містить дані про них та налаштування часу прийому.
Розділ «Розклад» містить інформацію про графік прийому кожним лікарем та записів пацієнтів. Дані можна фільтрувати за конкретним лікарем, а відомості про візит можна переглянути при натисканні на нього. У CRM можна передбачити направлення SMS-повідомлень із нагадуванням про візит, налаштування телефонії для оперативного зв'язку з клієнтом.
Наш досвід. Нами розроблено CRM для клініки «Скут» та «Центру відновлювальних технологій». Крім вищезгаданого функціоналу, так само було створено розділ «Ліди» для роботи з потенційними клієнтами, «Статистика» для аналітичної обробки даних і здійснено перенесення вже існуючих карток клієнтів у поточну базу даних.