CRM система для виробника меблів – основа ефективного управління

CRM для виробника меблів підвищує ефективність роботи

Виробництво меблів в незалежності від типу продукту може бути ефективним бізнесом з чітко налагодженими процесами. Впровадження CRM для меблевої компанії дозволяє досягти цього результату.

Виробництво меблів – це одна з галузей, в котрій попит є постійним, а отже і конкуренція найвищою. Для впевненого існування на такому ринку необхідно знати потреби свого споживача, займати нові ніші та вишукувати можливості.

Тим часом управління процесами для функціонування виробничих цехів займає значну частину часу топ менеджменту підприємства, що позбавляє компанію гнучкості у прийняті стратегічно важливих рішень. Певна автоматизація роботи дозволить правильно розподілити пріоритети та покращити результати діяльності меблевої компанії.



Яким чином CRM дозволяє покращити ефективність діяльності для виробника меблів?

Впровадження CRM системи для виробника меблів реформує та автоматизує роботу у таких напрямках:

  • - облік та управління взаємодії з постачальниками;
  • - контроль критичного рівня залишків матеріалів для забезпечення безперервного процесу виробництва;
  • - формування виробничих планів згідно з потребами збуту чи відділу продажів, побудову виробничого календаря;
  • - простий спосіб аналізувати ефективність роботи менеджерів з продажів продукції;
  • - система мотивації для працівників за результати роботи;
  • - формування єдиної клієнтської бази компанії з історією взаємодії, успішних угод, продажів;
  • - впровадження автоматичної системи лояльності для постійних клієнтів;
  • - зручний контроль за розрахунками та виконанням угод.

Окремо слід додати, що для меблевих підприємств з власними торговими точками CRM система – це незамінний інструмент контролю та управління магазином чи салоном, що дозволяє сформувати найкращий асортимент товарів, забезпечити конкурентний рівень цін, визначити чіткий портрет цільової аудиторії та управляти взаємовідносинами з нею (від збільшення частки ринку до збільшення частоти покупок і пошуку нових сегментів) та проаналізувати ефективність маркетингу компанії.



CRM для виробника меблів перший крок для масштабування бізнесу

Отримуючи прямі переваги від запровадження CRM на меблевому виробництві компанія поступово переходить на новий етап життєвого циклу. Мова йде про стратегічний та аналітичний підхід до управління всіма процесами.

Здавалося, невже буває інакше? Нажаль, так, адже суб’єктивна оцінка ситуації від менеджерів та тривалий час, необхідний для підготовки звітів, змушують приймати швидкі рішення без належного обґрунтування. CRM система дозволяє систематизувати данні про усі процеси компанії та надає швидкий доступ до аналітики. Відповідно усі рішення будуть швидкими та підпорядкованими стратегії розвитку компанії.

В таких умовах знайдеться час поглянути на роботу меблевої компанії в цілому. Якісно оцінити власні переваги, віднайти слабкі місця. Дослідити ринок та знайти можливості для росту. І завдяки уже впровадженій автоматизації масштабувати власне меблеве виробництво.



Практична користь CRM системи для виробника меблів у роботі з постачальниками

Значною частиною роботи меблевого виробництва є робота з постачальниками. CRM дозволить кластеризувати постачальників та працювати з ними системно. Наприклад, виділити окремо постачальників матеріалів, фурнітури, тканини, витратних матеріалів, упаковки.

Системний підхід пришвидшує замовлення, адже уже відомі умови співпраці та орієнтовні строки поставок, а взаємозв’язок з планами по замовленням та реальними залишками різних складових готових виробів виключає провисання у роботі виробництва меблів.

Для великих меблевих підприємств, у яких добре налагоджена робота з великими оптовими постачальниками, існує можливість стати посередником, тобто постачальником для маленьких меблевих компанії, що працюють під індивідуальні замовлення приватних домогосподарств або у віддалених районах міста чи займають вузькоспеціалізовані ніші. Тобто мають незначний відсоток ринку, зайняти який великому виробникові просто невигідно економічно, але отримати від нього вигоду можливо.



Незамінна роль CRM системи у роботі магазину меблів

Для виробників меблів, які самостійно реалізують виготовлену продукцію через власні торгові точки, CRM система – це необхідна база для роботи з клієнтами. Програма дозволяє:

  • 1. Зберігати усю базу клієнтів меблевого магазину з необхідними характеристиками – номером телефону, сумою витрат, що було придбано, датою останньої покупки і т. д.
  • 2. Проводити сегментацію клієнтів, вивчати купівельну поведінку, вишукувати невирішені потреби.
  • 3. Ефективно застосовувати маркетингові інструменти для формування лояльності та прихильності споживача, стимулювання наступних покупок і збільшення LTV (life-time value – життєвий цикл цінності клієнта).
  • 4. Вести якісну роботу з асортиментом магазину, враховувати товарні залишки, сезонні коливань попиту.
  • 5. Розробляти дієві якірні рекламні пропозиції для нових клієнтів на основі здобутого досвіду.
  • 6. Розробити стандарти роботи та підказки-шаблони для роботи продавців.
  • 7. Покращити роботу логістики від складу до магазину або від складу до споживача.
  • 8. Впровадити онлайн продажі або вивести їх на достойний рівень. Не губити запити, вчасно їх обробляти та переводити у замовлення.
  • 9. Проводити повний аналіз товарообігу та ефективності роботи торгової точки.

Користуючись можливостями, які надає CRM система для меблевих магазинів, підприємство здатне отримати лідируючі позиції навіть серед салонів меблів, мульти брендових магазинів або іноземних гігантів ринку економ сегменту.



Розробка CRM системи для виробників меблів

Кожний керівник знає, що двох однакових підприємств не існує. Різниця у асортименті, виробничих можливостях, планах на розвиток, капіталі впливає на щоденну діяльність. Тому для такої широкої галузі, як виробництво меблів, CRM програма має розроблятись індивідуально, вирішуючи в першу чергу найболючіші питання конкретно взятого бізнесу.

MegaProjects має великий успішний досвід розробки CRM для підприємств у різних сферах бізнесу, тому кожному новому проекту приділяється особлива увага. Розробка CRM "з нуля" - гарантія того, що клієнт отримає найкращу CRM систему для свого меблевого бізнесу, яка максимально відповідатиме його баченню та бізнес-процесам у компанії.