CRM для мережевого маркетингу
CRM для багаторівневого маркетингу складається з:
Розділу «Співробітники», які займаються структурою, перевіряють заявки учасників.
Самі «Учасники» - також користувачі системи, які вносять нові анкети. Їх перевіряє контролер, якщо перевірка пройшла успішно, то анкетований займає своє місце в ієрархії.
«Структура» є схематичним відображенням ієрархії, з можливістю переглядати всі рівні, що стоять нижче. У структурі відображаються дані учасників найближчого рівня та кількість людей під ними на різних рівнях. При переході на гілку учасника найближчого рівня – відкриваються дані наступного і так до кінця ієрархії.
Розділ Завдання з глобальними завданнями на рік і на найближчий час. Можливо, побудова ієрархії та підпорядкованості дрібних завдань однієї спільної мети.
«Корпоративний чат» для питань щодо затвердження анкет та виконання поставлених завдань, а також допомоги відповідальних менеджерів своїм учасникам у структурі компанії.
Наш досвід. Розроблено соціальний проект MLM, структура будувалася районами міста. Кожному учаснику надався особистий ідентифікаційний номер у системі, за яким можна було чітко визначити його рівень та місце в ієрархії. Якщо людина йшла із системи, то місце ставало вакантним, яке надалі займав новий учасник. Була розроблена ієрархічна система завдань, для зручності управління використовувалася діаграма Ганта.
Розроблено партнерську програму для підрозділу банку. Менеджерами в системі були співробітники цієї фінансової установи, вони вносили дані агентів, які займалися продажем страхових послуг та їх комісійні. Агенти заводили картки клієнтів, до яких прикріплювали документи. Був передбачений цифровий підпис. Весь цей процес проходив під наглядом відповідального менеджера, з яким можна було порадитися і вирішити питання, що виникли в чаті компанії.