Мовні школи – це популярний навчальний заклад, що дозволяє простим обивателям швидко вивчити будь-яку іноземну мову. Однак для того, щоб цей навчальний заклад мав сучасний рівень функціональності, а також мав високі конкурентні переваги, необхідно, щоб у її роботу була впроваджена CRM для школи іноземних мов. Про те, які можливості дозволяє отримати CRM для мовних шкіл, читайте у цій статті.
При збільшенні кількості учнів у школах керівництву доводиться багато часу приділяти проблемам обліку та планування, використовуючи при цьому різні таблиці в Excel. У цих таблицях прописується інформація про кількість відвідувачів курсів студентів, зайнятих навчальних аудиторіях, студентів, які не оплатили навчання, заробітну плату викладачів, а також рівень отриманого за певний тимчасовий відрізок прибутку. У результаті у ведені таких таблиць можна заплутатися і не завжди отримувати важливу та актуальну інформацію.
Вирішити всі вищезгадані проблеми, а також отримати потужний інструмент підвищення лояльності потенційних клієнтів та розвитку бізнесу дозволяє CRM для мовних шкіл. Адже впровадження CRM для мовної школи дозволяє не тільки покращити взаємодію із потенційними клієнтами, але й зробити так, щоб персонал, який працює в школі, міг повністю зосередитись на своїх основних заняттях, а саме на викладанні мови.
Не секрет, що чим більший навчальний заклад, тим складніше ним ефективно керувати. Пов'язано це, перш за все, з тим, що більшу частину часу керівника під час управління великою мовною школою забирає процедура обліку та проведення планування. Впровадження спеціального програмного забезпечення, що володіє високим рівнем функціональності, а також дозволяє автоматизувати більшу частину бізнес-процесів, дає можливість позбутися цієї проблеми, і в якості такої програми може виступити CRM, що спеціально призначена для шкіл іноземних мов.
Варто відзначити, що впровадивши та почавши використовувати CRM для школи іноземних мов, керівник отримає справжній пульт для управління власним бізнесом, який допомагатиме оперативно та якісно обробляти заявки потенційних клієнтів, надсилати сповіщення про початок уроків, давати швидкі відповіді на питання, що надходять від студентів, відстежувати рівень навантаження викладацького складу, виконувати нарахування заробітної плати викладацькому складу, а також своєчасно змінювати розклад занять.
Якщо говорити про базовий функціонал, який має CRM для мовних шкіл, він буде класичним, оскільки програма почне допомагати персоналу школи ефективно взаємодіяти із клієнтами, відстежувати угоди. Крім того, CRM дає можливість створити єдине інформаційне поле, доступне для кожного співробітника школи, отримати клієнтську базу даних, до якої вноситиметься важлива та корисна інформація про кожного студента.
Окрім цього, впровадження CRM для школи іноземних мов дозволяє виконати інтеграцію із різними сервісами, наприклад IP-телефонією, поштовими клієнтами, сервісами СМС та email-розсилками. Наявність у програми такого функціоналу дозволить зняти навантаження, яке є у фахівців відділу продажів і дасть їм можливість якісніше обробляти кожну заявку, що практично відразу позначиться на збільшенні рівня прибутку.
Крім цього, CRM-система, розроблена спеціально для мовних шкіл, враховуватиме особливості бізнесу клієнта і може містити такі важливі функціональні особливості:
Завдяки наявності високої автоматизації, CRM для мовних шкіл дозволяє отримувати переваги не лише керівнику, а й викладачам.
Так, наприклад, у разі потреби при розробці цього програмного забезпечення розробник може додати до неї базу даних учнів, використовуючи яку викладачі отримають можливість виконувати формування навчальних груп на підставі можливостей студентів, їх рівня зайнятості та знань. Крім цього, використовуючи цю функціональну можливість програми, вчителі зможуть формувати нові навчальні програми, які враховуватимуть рівень знань, а також інтереси студентів.
Ще однією функціональною можливістю, яка є у CRM, є індивідуальна взаємодія викладача із кожним своїм студентом. Завдяки такому функціоналу система автоматично надсилатиме студентам домашні завдання, а також надсилатиме повідомлення про зміну дати та часу занять.
І, звичайно, не можна не сказати про те, що ця програма дасть викладачам можливість спілкуватися всередині колективу, оскільки в CRM для мовної школи може бути спеціалізований чат. У цьому чаті викладацький склад може ділитися власним досвідом, а також проводити обговорення навчальних процесів чи різних організаційних моментів.
Впровадження та використання школою іноземних мов спеціалізованою CRM дозволяє учням вести більш комфортне та продуктивне навчання, адже наявність цього програмного забезпечення дозволяє студентам отримувати самостійні завдання на електронну пошту та виконувати їх у домашній обстановці.
При цьому, отримавши таке завдання, учні зможуть самостійно обирати найбільш зручний час для його виконання. Також наявність CRM дозволяє створити школі єдине інформаційне поле для своїх учнів, де вони зможуть знаходити потрібну їм інформацію або, наприклад, брати домашні завдання.