CRM для організації свят, програма для event-агентства

CRM для event-агенцій

Організація свят – це висококонкурентний бізнес, що потребує використання сучасних технологій та засобів. Одним із таких засобів є CRM для event-агентств, завдяки якій керівник компанії може підвищити рівень автоматизації бізнес-процесів, а також зробити комунікацію з клієнтами максимально ефективною.

CRM для event-агентств – програма, що дозволяє підвищити якість сервісу

Сьогодні багато людей намагаються відзначити найважливіші та найбільш значущі у своєму житті події, використовуючи для організації свята професіоналів, а саме, вдаючись до послуг event-агентства. Саме з цієї причини практично у всіх містах країни працюють спеціалізовані організації, здатні допомогти клієнтам організувати веселе, урочисте та незабутнє свято.

При цьому, якщо говорити про діяльність таких компаній, то дуже часто вони за родом своєї діяльності змушені стикатися з труднощами, пов'язаними з наявністю великої кількості клієнтів, а також контрагентів у вигляді акторів, ведучих, діджеїв, аніматорів, ресторанів, кафе та барів, які використовуються для проведення урочистих заходів.

Ще однією важливою проблемою будь-якого event-агентства є наявність високої конкурентності у ніші, через яку організаціям доводиться боротися за кожного свого клієнта. І для того, щоб отримати високі конкурентні переваги, а також підвищити якість роботи, агенції з організації свят рекомендується почати використовувати CRM для організації свят.



З якими проблемами стикаються керівники компаній з організації свята без CRM для event-агентств?

Працюючи у сфері організації свят, багато event-агентств стикаються з такими проблемами:

  • - Наявність тривалого циклу продаж. У деяких випадках організація заходу може тривати дуже великий період часу, наприклад, півроку і навіть більше. За такий тривалий час основним завданням організації є не лише підготувати необхідний клієнту захід таким чином, щоб він відповідав усім його вимогам та побажанням, а й не упустити важливі та найбільш актуальні домовленості із замовником.
  • - Наявність у замовника неоднозначних вимог та побажань. Під час організації урочистого заходу багато клієнтів забувають про що домовилися із менеджерами компанії на початковому етапі, або несподівано повністю змінюють власні побажання. Тому менеджеру агентства, яке займається організацією свята, періодично доводиться нагадувати замовнику про всі ключові моменти та повторно їх узгоджувати. І якщо щось йде не так, то важливо не забувати внести необхідні зміни до плану проведення заходу.
  • - Робота спеціалістів відділу продажу та менеджерів агентства. Як показують дослідження, далеко не всі фахівці, які працюють в агентствах із організації свята, у процесі виконання своїх професійних обов'язків готові викладатися на сто відсотків, щоб надати клієнтам максимально високий рівень сервісу. У зв'язку з цим компанія втрачає чимало клієнтів, які йдуть до конкурентів, а також залишають негативні відгуки щодо роботи організації.
  • - Наявність на ринку високої конкурентності. На сьогоднішній день практично у всіх містах присутній досить високий рівень конкуренції між event-агентствами, у зв'язку з чим клієнти навіть при невеликих сумнівах у компетентності фахівців або в сервісі організації дуже швидко можуть звернутися до конкурентів. І тому для того, щоб агенція працювала максимально успішно та була затребувана серед клієнтів, необхідно, щоб вона мала високі конкурентні переваги, а також пропонувала найвищий рівень сервісу.
  • - Наявність високої вартості послуг. За наявності високої вартості послуг з організації свят клієнт чекає від виконавця високої компетентності, професіоналізму, а також найбільш уважного ставлення до всіх своїх побажань.


Як виглядають CRM для агентства свят?

За своєю суттю CRM для компанії свят є спеціалізованим програмним забезпеченням, яке було створене для того, щоб співробітники та керівництво агентства могли організувати максимально якісну взаємодію зі своїми клієнтами, а також автоматизувати більшу частину процесів, що протікають усередині організації. Завдяки наявності оптимально підібраного функціоналу ця програма дозволяє:

  • - виконувати залучення нових корпоративних та приватних замовників;
  • - підвищити рівень повторних звернень замовників;
  • - максимально комфортно організувати роботу кожного спеціаліста організації;
  • - створити єдині бази даних клієнтів, а також залучених фахівців у вигляді музикантів, діджеїв, акторів чи сценаристів;
  • - знизити кількість помилок, яких припускаються співробітники у процесі обробки заявок, що надходять від клієнтів, та спілкування із замовниками, а також виключать забудькуватість або неуважність менеджерів.


CRM для проведення свят – зручна клієнтська база даних

Впровадження у роботу компанії CRM для проведення свят дозволить отримати максимально зручну в роботі клієнтську базу даних, в якій автоматично зберігатиметься вся важлива для компанії інформація про кожного замовника. Використовуючи цю базу даних, співробітники агентства зможуть не прогаяти навіть найдрібніших деталей та організують клієнту святковий захід його мрії.

Варто відзначити, що маючи велику клієнтську базу даних, компанія зможе використовувати її для просування та популяризації власних послуг. Так, наприклад, якщо батьки замовляли в компанії організацію дитячого свята для своєї дитини на день народження та залишили позитивний відгук, то менеджер організації через десять місяців знову може зателефонувати їм і запропонувати вкотре організувати свято. Крім цього, менеджери можуть звертатися до молодят для того, щоб організувати ювілей весілля.



CRM для event-агентств - єдина база даних аніматорів, ведучих, музикантів та акторів

Інформація про залучених фахівців, що зберігається в цьому програмному забезпеченні, також дасть можливість використовувати дуже зручну для роботи базу даних. Використовуючи цю базу даних, менеджери можуть швидко знаходити потрібних фахівців і зв'язуватися з ними для підтвердження участі у заході.

Окрім цього, використовуючи сервіс інтеграції, присутній у цій програмі, можна буде виконувати розсилку СМС-повідомлень, які будуть нагадувати музикантам, акторам або ведучим про дату та час проведення заходу. Наявність у програмі великих аналітичних можливостей дозволить керівнику проаналізувати, які саме ведучі, музиканти, діджеї та актори користуються у клієнтів вищою популярністю та підвищити ціну на їхні послуги.

Крім того, розуміючи, які фахівці користуються вищою популярністю та затребуваністю, менеджери надалі частіше будуть їх залучати для участі у святах.



Налаштування ефективного управління персоналом

Впровадження CRM для організації свят також дозволяє максимально ефективно організувати роботу кожного співробітника компанії. Так, наприклад, використовуючи це програмне забезпечення, керівник зможе призначати спеціалістам різні доручення, а також стежити за швидкістю та якістю їх виконання. При цьому керівнику достатньо лише сформувати у програмі завдання та призначити виконавця, після чого фахівець отримає повідомлення, що перед ним поставлено нове завдання.

Слід зазначити, що програма може навіть надсилати повідомлення про завдання на телефон або електронну пошту. Поки фахівець не виконає доручення, програма систематично повідомлятиме його про терміни.