Кейс впровадження CRM для бухгалтерської компанії

Розроблена CRM для бухгалтерії включає наступні ролі: адміністратор, старший бухгалтер, бухгалтер і клієнт.

У однойменному розділі завдання ставляться всередині колективу компанії. Якщо клієнт підключив собі цю послугу, він може поставити завдання і прикріпити кілька файлів до нього. Передбачено можливість клієнта один раз його редагувати. Після створення завдання та зміни його статусу повідомлення отримують: у першому випадку – виконавець, у другому – його автор.

На сторінці з таблицею завдань передбачено пошук та фільтрацію: за терміновістю та за їх статусом, всі вони завантажуються AJAX'ом, тобто без перезавантаження сторінки. Коли з'являється нове завдання, бухгалтер може взяти його в роботу, або старший бухгалтер може призначити відповідального за його виконання.

У розділі Клієнти додаються компанії зі своїми характеристиками, формою власності, системою оподаткування та щомісячною датою оплати за надані послуги. Залежно від виду податків та наявності дати оплати – компанія відображається у відповідному Звіті за період із обслуговування клієнтів. Співробітники бухгалтерії вносять дані або змінюють параметри, які характерні для кожного звіту окремо, при цьому їх дії логуються і можна побачити, хто ці зміни зробив.

Розділ «Співробітники» містить усі облікові записи CRM-системи. Тут можна змінити їхні особисті дані, роль, а також права доступу на сайті.

У розділі «Оплати» можна переглянути статистику за певний місяць, відфільтрувати дані щодо статусу оплати: очікування, сплачено вчасно, сплачено невчасно, не сплачено. Залежно від настройок із картки клієнта відображається його баланс або готівковий, або безготівковий. Передбачено надсилання повідомлень як через SMS-службу, так і на електронну пошту. Також можна вибрати кілька одержувачів, які, наприклад, прострочили свої платежі.

Розділ «Консультації» призначений для створення тикетів. Ним можуть користуватись як співробітники, так і клієнти, якщо підключать відповідну послугу. У картці консультації можна продовжити спілкування з персоналом бухгалтерської компанії, на відміну від функціоналу розділу Завдання.

У CRM-системі є корпоративний чат. У розділі Мої повідомлення можна створити кімнату та запросити туди співробітників. На сторінці чату можна завантажувати файли, а після публікації повідомлення всі учасники групи отримують сповіщення, крім його автора.

У розділі «Магія» можна онлайн розпарсувати дані з одного XML-файлу (ВМД) і записати їх в інший (ЕСЧФ) з різною структурою.