Кейс впровадження CRM для складу

Для компанії «Instech» розроблено CRM для складського обліку з наступними ролями користувачів: адміністратор, менеджер та склад.

У розділі CRM знаходяться довідники з допоміжними таблицями, де можна дані редагувати та видаляти: «Види обробок», «Види виробів», «Види матеріалів» та «Кольори».

Розділ «Матеріали» теж є таблицею з можливістю змінювати дані, частина з яких задана у вищевказаних розділах: «Види матеріалу» та «Колір ».

Працювати з розділом «Користувачі» та встановлювати ролі, які впливають на права доступу, може лише адміністратор.

Всі користувачі можуть бачити сторінку «Склад» з безліччю фільтрів: бронь/не бронь, за номером замовлення, за довжиною та шириною, кількістю в пачці, за діапазоном цін, за валютою, за видом обробки, за видом виробу, за кольором, за видом матеріалу, за періодом приходу та за можливістю показати все, включаючи навіть ті, за якими вже відбулися угоди.

Кожен матеріал містить у собі пачки. При додаванні пачки відображається останній порядковий номер (наскрізна нумерація за всіма матеріалами) для зручності користування, щоб не шукати останній номер вручну, так само використовуються дані з розділів «Види обробок» та «Види виробів» . Для вибору матеріалу необхідно почати вводити його назву, пошук бази даних відбувається онлайн і під полем для введення можна побачити список відповідних варіантів. До пачки можна прикріпити файли двох типів: зображення та всі інші формати. На сторінці зі складом ці зображення можна переглядати онлайн в окремому модальному вікні з можливістю перегортати.

Кожна пачка містить сляби. На сторінці додавання сляба обирається матеріал з аналогічним пошуком як у пачки. Після вибору матеріалу із запропонованих варіантів пошук вже йде за номером пачки і тільки у вибраного матеріалу. Як тільки номер пачки обрано – автоматично завантажується останній номер слябу (нумерація не наскрізна). Також є можливість завантажувати файли та переглядати на сторінці Склад. Редагуються пачки та сляби у модальному вікні там само. Під час видалення необхідно підтвердити свої дії. Якщо створюється кілька подібних слябів, при збереженні можна відобразити на новій сторінці копію основних даних.

При бронюванні слябів йде перерахунок кількості в пачці: у штуках та квадратних метрах. Статус бронювання можна скасувати – кількість доступних слябів буде збільшена, а тих, які «на броні», відповідно – зменшено.

При оформленні замовлення вибирається клієнт з таблиці бази даних однойменного розділу, менеджер зі списку користувачів, останній номер замовлення підтягується автоматично.

Інформацію про платежі можна додати у розділі «Оплати» та в модальному вікні на сторінці із замовленнями.