Кейс впровадження CRM для HR агентства

CRM «Кандидати» для кадрового агентства «Тотал» включає наступні ролі: адміністратор, менеджер, замовник.

Розділ «База кандидатів» включає безліч фільтрів, у тому числі тих, що виключають з пошуку: за посадою, по місту та області, за джерелом, за коментарем, за датою народження, за датою додавання, за громадянством, за графіком роботи, за ознакою статі та за судимістю. У розділі можна додати кандидата на роботу, переглянути та редагувати його профіль, надіслати запрошення на співбесіду.

Для відфільтрованих кандидатів можна створити розсилку, вказавши її назву, текст повідомлення та її тип. Надіслати листа можна через SMS-службу, робота з якою відбувається завдяки API-інтеграції, або на адресу електронної пошти здобувача роботи. Дані про процентне виконання кожного завдання можна побачити у розділі Розсилки.

У розділі Замовники» можна побачити список роботодавців, за кожним із них закріплюється відповідальний менеджер. Кожен замовник може створити вакансію в однойменному розділі з інформацією про її назву, кількість осіб, зарплату, графік роботи, регіон, а також поставити позначку «чи активна вона на даний момент».

У адміністратора в CRM найбільше прав, він бачить усіх, може додавати, редагувати та видаляти співробітників із розділу Менеджери. Менеджери бачать лише своїх замовників, за якими вони закріплені як відповідальні. У розділі «Профіль» користувач може змінити своє ПІБ та пароль для входу в особистий кабінет.